Bekkenet?! ALLEREDE??

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg satt nesten 5 timer i dag under eksamen. Hele tiden etterpå, har det gjort vondt i.. hmm... underlivet. Det virker låst. Litt sånn oppover skambenet, om noen forstår. Lysken og hoftene.
Jeg har en prolaps lavt i ryggen, og den holdt på å ta livet av meg i ettermiddag. Men det gikk over litt. Men ikke den andre smerten.

Jeg hadde bekkenløsning eller låsning (husker ikke) sist også, men ikke før uti uke 20-noe. 
Crap!

Får begynne på trening igjen på mandag, så jeg berger vinteren i alle fall :)

Uff.. Hørtes ikke noe særlig ut... Håper det blir bedre snart!!! :)

Jeg har en låsning i korsryggen som kommer og går, og det har blitt betydelig vondere nå den siste tida.. Virker som ryggproblemer av mange slag, blir verre under graviditet. Har sett flere her som har ryggvondt..

Uff, det hørtes ikke noe godt ut. Håper det bare er på grunn av sittingen idag da, og ikke bekkenløsning allerede! Gikk det bra på eksamen?

ekkelt når bekkenet slår seg vrangt så tidlig :(

Hvordan gikk eksamen ?

Eksamen gikk bra! Jeg bare glemte å endre font og str. på skrift på ene oppgaven :S Krysser fingrene for at det ikke har veldig stor innvirkning på karakteren. 

Når det gjelder bekkenet, så gjør det vondt når jeg ligger på ryggen med med beina oppover. Altså knærne i lufta. Og så hvis jeg tar knærne ut til siden fra hverandre da, gjør det vondt i bekkenet. 

Godt mulig det er bekkenplager ja! Her fikk jeg trøbbel med bekkenet allerede i midten av uke 7!!

Har kjent at det verker i begge hoftene her nå, når jeg sitter for lenge og når jeg er sliten og har stått lenge. Sist gang gikk jeg med krykker for å komme meg frem og det starta da jeg var i uke 16. Skullle ønske at symptomene ikke kom i det hele tatt jeg!!!

Back
Topp