Bekkenbunnstrening

Kakaoo

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Er dere flinke til å gjøre knipeøvelser og trene bekkenbunn?

Sist var jeg ganske flink, litt dårligere rutine rundt kniping nå, men prøver å huske :angelic:
 
Det går veldig i glemmeboka, men bruker å være flink å trene den opp etter fødsel!:p
 
Noen som har tips til YouTube-videoer med øvelser man bør gjøre? Så jeg får det forklart med teskje :D
 
Noen som har tips til YouTube-videoer med øvelser man bør gjøre? Så jeg får det forklart med teskje :D
Ikke sett YouTube videoer, men det er jo en god ide! Du får dele om du finner noen :) men har lest mange artikler om hvordan det gjøres.

treningssenteret mitt har faktisk en egen gruppetime for bekkenbunn så jeg tenker å prøve den for å få tips
 
Har appen Kniptid. Det står det forklart hvordan øvelsene gjøres. Kan også få påminnelser om å huske å gjøre øvelser.
 
Jeg bruker appen helseoversikt, de har lenker til videoer om hvordan en skal gjøre og hvordan en kan sjekke om en gjør det rett :)
Var veldig flink å husket det hver dag frem til uke 11/12, nå husker jeg det ca. Annen hver dag. Den appen har også påminnelse om en ønsker det :)
 
Jeg har stress inkontinens og burde vært mye flinkere. Jeg har lekket litt siden jeg ble gravid og altfor dårlig til å trene bekkenbunn. Har nå meldt meg inn i noe som heter move your bump.
 
Back
Topp