Bekkenbelte?

Fruktfat

Glad i forumet
hei!
noen her som vet hvor jeg kan få tak i sånn bekkenbelte?
Tenker ikke på å bestille fra nett. Vet jo at man kan få tak i der. Men fins det apotek eller lignende som selger dette?[:)]

d e vel bare å gå t apotek å spørre..men ville nå snakka me lege eller fysioterapaut om d først :)

Jeg tviler egentlig på at apotek har slikt...
må vel kanskje til en bandagist eller no.
Kan nok høre med legen min, men han har vært så avvisende på det området der når jeg har vært på kontroll og sagt ejg sliter med bekkenet (gjorde det i forrige svangerskap også).
Han sier det ikke går ann å behandle det under svangerskap, men at det bør gjøres etter fødsel/før svangerskap!
Hva f***? sier jeg da. han kanke være riktig klok!!
Aldri fått no henvisning til fysioterapeut heller av han...

d e bare forebygging for å trene opp musklene rundt skjelettet som e vanlig og d går isje an å helberede d , men råde deg t å kanskje bytte lege?

Jeg bestilte via fysioterapauten min.
Kostet ca 600 kr.
Har brukt det så og si hver dag siden jeg var 9 uker på vei,og det har hjulpet meg.
Sammen med at jeg går til fysio og på bassengtrening harr jeg holdt bekkenløsnigen ganske i sjakk. Er i uke 23 nå og dt er ikke blitt så mye verre. [:D] 

Apoteget eller bandagist
Her er det jo ett apotek som dekker den delen også
Men ett vanlig tar inn til deg
Betalte 498 for mitt
Fysio hjelper meg også..men d må jo lege eller JM hjelpe deg med henvisnig
Hjelper å trene, for selv om man ikke kan trene opp bekken båndene så trener man opp musklaturen rundt til å avlaste mer

et spm...trener en med fysioterapaut??? nevnte at jeg får vondt når jeg går og går i trapper..sikkert bare at ryggen din får mere å bære på var svaret jeg fikk[&:]

Back
Topp