Bekkenbelte

Stibli

Forumet er livet
Noen som bruker det her inne? Funker det, og hvor bra funker det egentlig? Lurer på om jeg må investere i noe sånt, men vil gjerne vite om det er verdt det. [8|]

Sorry om jeg virker VELDIG dum men finnes det???
For jeg har aldri hørt om det.. [8|]

lure æ å på..om det funke alltså

Har to venninner som har brukt det. Hun som var dårligst av de to klarte ikke å gjøre noenting uten beltet så hun var veldig glad for å bruke det, mens den andre venninnen ikke syntes det utgjorde noen stor forskjell... Så det er nok litt individuelt [8|]

ORIGINAL: Ungmor83

Sorry om jeg virker VELDIG dum men finnes det???
For jeg har aldri hørt om det.. [8|]

Det finnes ja [;)] Søk på f.eks bekkenbelte på google og du vil få opp en del, sikkert noen bilder også.

Aha.. det var nytt for meg....
Hvordan ser den ut *lurer*

jeg kunne få låne et av min manuell terapeut, det er en tykk strikk med borrelås på som du setter stramt rundt bekkenet, jeg mistet følelsen i begge bena så fort jeg fikk det på så det funket ikke for meg nei... [8|] kanskje greit å kunne prøve det før man kjøper?

ORIGINAL: Lissyjane

hehehehe huffameg....Ja de koster jo 600 kr eller noe sånt. Jeg kommer ALDRI til å undervurdere ibux eller paracet igjen hehehe

Det er redningen for deg altså? [8D] Men husk å ikke ta ibux da, siden det er fyfy [;)]

Jeg har ikke store bekkenplager, men kjøpte et sånn i går faktisk på Refleks! Tror det kosta 400 kr!
Jeg plages med litt ryggvondt fordi jeg jobber på kontor, og når jeg sitter lenge tar det faktisk på ryggen..
Jeg synes dette beltet ga en super støtte for korsryggen, var skikkelig DEILIG å ha på!
Jeg prøvde det egentlig bare for morroskyld i butikken, men kjente det med en gang at det ga god støtte i ryggen, og bestemte meg for å kjøpe det.
Har brukt det i hele dag og jeg anbefaler det på det sterkeste!:)

ORIGINAL: baby¤08

Jeg har ikke store bekkenplager, men kjøpte et sånn i går faktisk på Refleks! Tror det kosta 400 kr!
Jeg plages med litt ryggvondt fordi jeg jobber på kontor, og når jeg sitter lenge tar det faktisk på ryggen..
Jeg synes dette beltet ga en super støtte for korsryggen, var skikkelig DEILIG å ha på!
Jeg prøvde det egentlig bare for morroskyld i butikken, men kjente det med en gang at det ga god støtte i ryggen, og bestemte meg for å kjøpe det.
Har brukt det i hele dag og jeg anbefaler det på det sterkeste!:)

Så bra [:)] Kan du si hvilke merke du kjøpte?

Det bekkenbeltet jeg snakker om er ihvertfall designet for å hjelpe ved bekkenløsning, og er skikkelig klumpete og stort.. Litt som dette på bildet, bare endel bredere og tykkere (som om det var hard skumgummi inni)...

http://www.anita.com/us/en/148,3,0,0,39123__products-detail.htm

Her er det jeg kjøpte:)

Var innom sjarmtroll idag i tromsø og der hadde de bekkenbelte til 349. Har gått med det i hele dag uten at det har vært det minste ubehagelig, og nå tok jeg det av. Helt merkelig følelse!! Så det støtter betydelig opp! Tok det med til fysioterapitimen og fikk henne til å ta det på meg, for å se akkurat hvor jeg skulle ha det, og hun kommenterte at jeg så bedre ut i holdningen med det.. Og til den prisen syns jeg det var helt supert! Så nå blir det bekkenbelte hver dag på meg! Det er utrolig fleksibelt og stabilt, når det er i rett størrelse hverken strammer eller oppleves det som kvelende...

bekkenbeltet koster jo bare 250 på kvinneklinikken i bergen, burde det ikke koste noe ala det samme på andre sykehus?

Back
Topp