Bekkenbelte

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Litt meir utfordrande bekken denna gongen, med både låsning og løsning om ein aen og intense smerter. Innser at det enkla bekkenbelte eg har ikkje er det besta. Men for ein verden der ute! Andre som bruke bekkenbelte/gravidbelte for korsrygg og kan anbefale eit merke?

Til nå har eg vell kanskje landa litt på detta, nåken som har erfaringer med det?
 
Jeg også tror jeg trenger.. her er problemet støest med symfyse smerter.. hva slags belte anbefales? :)
 
Jeg kjøpte dette for et par uker siden. Det har funket bra for meg spesielt de dagene jeg så vidt kan føte meg :rolleyes:
 
Jeg har beltet fra bbhugme, bruker det mest på jobb (ganske fysisk arbeid), og synes det avlaster bekkenet greit. Men føler ikke det gir noe særlig støtte til mage eller symfyse
 
Jeg har beltet fra bbhugme, bruker det mest på jobb (ganske fysisk arbeid), og synes det avlaster bekkenet greit. Men føler ikke det gir noe særlig støtte til mage eller symfyse
Har du brukt det i øvre eller nedre posisjon? Jeg vurderte å kjøpe det samme, men sliter med symfysesmerter, spørs om det er noe vits da.
 
Jeg også tror jeg trenger.. her er problemet støest med symfyse smerter.. hva slags belte anbefales? :)
Min erfaring er at dei fleste bekkenbelter/magebelter hjelper på å stabilisere og dermed lindre bekkenløsningsmerter. Nokre støtter lite og andre støtter mykje. Eg brukte eit som støtta mykje i første svangerskap, då var det mest i symfysen eg hadde vondt. Men dei andre svangerskapa har det holdt med eit som støtter litt mindre. Men nå må eg tilbake til eit med meir støtte og det eg hadde i første svangerskap er alt for lite :hilarious:
 
Takk for denne tråden! :joyful: Jeg har ikke tenkt på at dette finnes..!
I helga gikk jeg på handleturen og løftet opp/inn magen mens jeg gikk, for jeg oppdaget at det gjorde mindre vondt i bekkenet da!:hilarious::laughing002
Kanskje bekkenbelte må prøves..
 
Bekkenbeltet kom på fredag. Kjennes som det hjalp masse. Litt ubehagelig på, men ikke vondt.
Ja det husker eg fra første, at det føltes litt ubehagelig på, men at det hjalp mykje likevell. Mitt er på vei i posten, det skal bli godt! Forhåpentligvis kan eg bevege meg meir uten å føle at eg knekker i to❤️
 
Back
Topp