Bekkenbelte ?

Mari_mor

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Er det noen av dere som har forsøkt og har erfaring ed noe sånt!? Bekkenbelte altså om det er det dèt heter :happy:
Ble tipset om det av lege og fysioterapaut for å få stivet av når jeg løper??
Er det verdt et forsøk? :happy:

Kan høres lurt ut. Mulig jeg skaffer meg det etterhvert til turene med bikkja.

Brukte det med mellomste. Hjalp jo så klart på dagen, men det ble skikkelig ille på kvelden og natten, så måtte slutte å bruke det da det egentlig bare ble verre for meg.

Hmm.... Må tenke litt på dette :dead::joyful:
Hadde noen kjipe uker for rask gange og jogg for noen uker siden, men føler det er vesentlig bedre nå :) kjenner det, men ikke slik som det var... men, veldig usikker på om jeg burde bruke det nå for at det ikke skal bli verre, eller om jeg bare skal vente å evt vurdere det om/når jeg evt blir kjipere igjen :blackeye::happy:

Hmm.... Må tenke litt på dette :dead::joyful:
Hadde noen kjipe uker for rask gange og jogg for noen uker siden, men føler det er vesentlig bedre nå :) kjenner det, men ikke slik som det var... men, veldig usikker på om jeg burde bruke det nå for at det ikke skal bli verre, eller om jeg bare skal vente å evt vurdere det om/når jeg evt blir kjipere igjen :blackeye::happy:

Samme her, har også blitt litt bedre i bekkenet nå. Men på løpeturen i går føltes det ut som babyen hoppet opp og ned på blæra, ikke veldig behagelig det heller:wacky:

Samme her, har også blitt litt bedre i bekkenet nå. Men på løpeturen i går føltes det ut som babyen hoppet opp og ned på blæra, ikke veldig behagelig det heller:wacky:
Haha, huff... Nei det er ikke særlig behagelig :facepalm::joyful: jeg føler det er stor forskjell på hvordan lille ligger :wtf::happy: Kjenner godt om det er noe som «stikker nedover» ;)
Spendt på hvor lenge det går å holde seg slik aktiv, for det er jo så godt så lenge det fungerer :happy: Hvor langt på vei er du nå? Jeg er vel snart 23, og kjenner jo magen noen dager :)

• Liker
Reactions: Wii
Haha, huff... Nei det er ikke særlig behagelig :facepalm::joyful: jeg føler det er stor forskjell på hvordan lille ligger :wtf::happy: Kjenner godt om det er noe som «stikker nedover» ;)
Spendt på hvor lenge det går å holde seg slik aktiv, for det er jo så godt så lenge det fungerer :happy: Hvor langt på vei er du nå? Jeg er vel snart 23, og kjenner jo magen noen dager :)

Er 19+6 nå, men tenker at jeg evnt må kutte ut løpinga hvis det ikke er behagelig. Styrke, svømming, gåturer og spinning tenker jeg det blir mer av utover høsten:)

Er 19+6 nå, men tenker at jeg evnt må kutte ut løpinga hvis det ikke er behagelig. Styrke, svømming, gåturer og spinning tenker jeg det blir mer av utover høsten:)
Høres både lurt og bra ut Skulle ønske jeg og hadde muligheten til svømming, men den sjansen byr seg ytterst sjeldent (stort sett er guttene med når vi er i bassenget) :wtf::joyful: spinning er jeg ikke selv noen fan av, iallfall ikke på egenhånd om dagen... men styrke og gåing fortsetter iallfall :happy:
Skulle gjerne hatt mer intens kondisjon enn å gå etterhvert, så får se om jeg da evt bare må ta til tale med spinningsykkelen :facepalm:;)

• Liker
Reactions: Wii
Back
Topp