Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hmm.... Må tenke litt på dette
Hadde noen kjipe uker for rask gange og jogg for noen uker siden, men føler det er vesentlig bedre nåkjenner det, men ikke slik som det var... men, veldig usikker på om jeg burde bruke det nå for at det ikke skal bli verre, eller om jeg bare skal vente å evt vurdere det om/når jeg evt blir kjipere igjen
![]()

Haha, huff... Nei det er ikke særlig behageligSamme her, har også blitt litt bedre i bekkenet nå. Men på løpeturen i går føltes det ut som babyen hoppet opp og ned på blæra, ikke veldig behagelig det heller![]()

jeg føler det er stor forskjell på hvordan lille ligger 
Kjenner godt om det er noe som «stikker nedover»
Hvor langt på vei er du nå? Jeg er vel snart 23, og kjenner jo magen noen dager Haha, huff... Nei det er ikke særlig behageligjeg føler det er stor forskjell på hvordan lille ligger
Kjenner godt om det er noe som «stikker nedover»
Spendt på hvor lenge det går å holde seg slik aktiv, for det er jo så godt så lenge det fungererHvor langt på vei er du nå? Jeg er vel snart 23, og kjenner jo magen noen dager
![]()
Høres både lurt og bra ut Skulle ønske jeg og hadde muligheten til svømming, men den sjansen byr seg ytterst sjeldent (stort sett er guttene med når vi er i bassenget)Er 19+6 nå, men tenker at jeg evnt må kutte ut løpinga hvis det ikke er behagelig. Styrke, svømming, gåturer og spinning tenker jeg det blir mer av utover høsten![]()

spinning er jeg ikke selv noen fan av, iallfall ikke på egenhånd om dagen... men styrke og gåing fortsetter iallfall