Bekkenbelte

Liten spire i magen

Andre møte med forumet
Noen erfaringen på hvem som anbefales?

Søkt litt for å se og er stor forskjell på bredde og med/uten pose til magen.. I forhold til varmen så tenkte jeg kanskje uten den til magen, men vil høre erfaringer og anbefalinger så jeg kan velge en som har fungert for andre.

Har du fått det anbefalt av behandler?

Jeg gikk først til manuellterapeut(privat) så fysioterapeut(refusjonsordning) og fysio sa at det kunne være smart innimellom, hør rundt om noen har du kan låne. Manuellterapeuten sa at det kunne lindre når jeg var ute og gikk, men ikke sikkert at det ville hjelpe for meg, så hun sa at istedenfor å bruke penger på det kunne jeg teste koffertbånd om jeg hadde det liggende(og viste meg akkurat hvor jeg skulle feste for at det ble rett på min kropp med mine vondter)

Har et smalt lite ett jeg låner av fysio, helt gull!

Hos meg gjorde bekkenbelte at bekkensmertene ble verre.

Jeg syns det var ubehagelig å bruke. Om jeg får bekkenløsning neste svangerskap skal jeg prøve bellywrapping [emoji4]

Har hatt bekkenløsning ved tidligere svangerskap, og har nå begynt å kjenne igjen noen tegn ved gange ol. Så tenkte prøve å støtte opp tidligst mulig i håp om å kunne hjelpe litt på tyngden ol.

Visste ikke t man kanskje kunne låne det et sted, kun søkt på nett og funnet flere forskjellige.

Jeg har symfysebekkenløsning (altså foran og ikke bak) og da virker ikke bekkenbelte.. har ett men det fungerer ikke. Har lest at det gjelder alle med symfysebekkenløsning. Kjipt

Jeg kjøpte et bekkenbelte etter anbefaling fra kiropraktor som heter serola belt, men denne fås ikke kjøpt i norge, måtte bestille fra england, men så bruker jeg dette også utenfor graviditet siden jeg har ustabile IS ledd. Så det var vert for meg å bruke litt mer penger på frakt etc:)

Er veldig fornøyd med den, kjempe behagelig og hode justeringsmuligheter.

Back
Topp