Bekkenbelte?

synmik89

Forelsket i forumet
Nån som har erfaring med bekkenbelte? Funker det? Fikk ett av ei som akkurat har fått en skjønn liten gutt :) å prøvde det. Hjalp på når æ va på jobb. Jobber i bhg å det blir mye ståing å gåing. Men når æ hadde slappa av et kvarter i sofaen når æ å lillemor kom hjem hadde æ så ont at æ nesten bynte å grine når æ sku reise mæ opp. Ikke vært så ille før :/ så belte ble lagt på hylla. Sku ønske legen kunne få fart på sæ. Står på venteliste enda. Har lyst å jobbe lengst mulig da æ ska ta fagprøven i august/september.. vil ha den i boks før minstebane melder sin ankomst :)
Ellers ønske æ alle ei go helg :) æ å lillemor kose oss med husarbeid i eget tempo mens gubben kjøre kolonne over fjellet i dag. Godt med sommer i finnmark :)[emoji300] [emoji301]

Jeg opplevde at beltet fungerte der og da sist. Var ikke vondere enn normalt senere/når jeg tok det av. Det gjorde iallefall at jeg klarte å gå til t-banen, mindre avstander og liten tur med hundene [emoji5]

Jeg brukte det litt i første svangerskap, men opplevde at jeg bare ble verre da jeg tok det av..

Back
Topp