Den bekkenløsningen tar knekken på meg i dag
var ei på jobben som sa jeg burde prøve bekkenbelte. Har googlet litt nå, men ser jo ut som det er forskjellige belter. Er det noen her som har prøvd det og har noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den bekkenløsningen tar knekken på meg i dagvar ei på jobben som sa jeg burde prøve bekkenbelte. Har googlet litt nå, men ser jo ut som det er forskjellige belter. Er det noen her som har prøvd det og har noen tips?
Har fått henvisning av lege, men har ikke hørt noe mer fra fysio etter det. Men da ringer jeg dit på OnsdagGår du til fys? De har ofte til utlån, eller salg, og viser deg korrekt måte å bruke det på.
Jeg tror det er det du får kjøpt på vanlige apotek. Jeg kjøpte ett på nettet nettopp for jeg googlet og fant et hvor mange hadde gode erfaringer. Rebo tror jeg det het. Har ikke brukt det så mye enda, så usikker på hvor bra det er, men virket greit. Ellers så fikk jeg høre av fysio at man ikke skal bruke det for mye for det svekker støttemuskulaturen. Lurt å bare bruke det når man må gjøre noe tungt liksom. Selv tenkte jeg bruke det spesielt når jeg har toåringen alene. Mamma bææææjæ er ikke akkurat ideelt for kjipt bekkenVis vedlegget 177381
Brukte dette i sist svangerskap, var veldig fornøyd med det
Fikk låne det av en vennine så vet ikke hvor det ble kjøpt henn :-/