Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok! Når er det man skal bruke det da?Jeg fikk låne av fysioterapeut for å prøve, det var gull verdt for meg. Nå skal jeg kjøpe et som skal tilpasses meg. Det er ikke anbefalt å gå med det hele tiden.
Fikk beskjed om å bruke det ved behov. Som f.eks ved gåturer, på shopping, om man tar oppvasken osv. Når man slapper av, så burde man droppe beltet. Fysioterapeuten sa også at å stå stille kunne gjøre plagene verre, og om man sitter i sofaen for lenge i samme stilling.Ok! Når er det man skal bruke det da?
Ok! Når er det man skal bruke det da?
Signerer denne da dette var formulert nøyaktig etter hvordan fysioterapeuten forklarte megSpør en fysioterapeut, manuellterapeut eller kiropraktor om bruk av belte. Det skal brukes individuelt, da alle opplever bekkenløsning forskjellig. Også viktig å få undersøkt om det er bekkenløsning eller bekkenlåsning, og sjekket muskulaturen din rundt bekken og hofte.
Ved å bruke beltet så tar det over den støttende funksjonen til musklene, og kan føre til en forverring av bekkenløsningen. Så det skal ikke brukes hele dagen. Men som sagt så kommer det ann på mange faktorer når du skal bruke det, og hvor mye.
Hilsen fysio![]()
Jeg fikk view at man skal ikke sitte med det, bare til bruk når man står eller går.Jeg kjøpte det rundt uke 17-18 pga bekkenløsningen var ille og det var vondt å gå.
Det funker greit, men det er ubehagelig og bøye seg/ sitte med det på. Så for meg når jeg går tir med hunden og må bøye meg for å plukke opp etter henne er det vondt.
Samme når vi kjører noen plass og skal handle så blir det mye av og på med det beltet. Så for meg endte det meg at det ble hengende hjemme når jeg går ut.
Jeg burde nok bruke det mer, men det ble liksom så mye styr.
Et mykere hvor man kan bøye seg ville vært bedre![]()