Bekken trøbbel

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Flere som har begynt å kjenne det godt i bekkenet?

Var ute og gikk tur med 2åringen på oppdagelseferd og leirkall/prestekrage jakt.
På myk veg, bløt grusveg/sørpe/gress.
hadde på nike shox skone, og vi gikk ikke så langt, så nå sitter jeg her med smerter fra H******e. Var ute bare i 2 timer til sammen.
og er i bare uke 10/11, fikk bekken trøbbel i uke 22 sist, og ble aldri helt 100% bra.

Noen som har gode erfaringer med fysoterapi,akupunktur, basseng?

Og ønsker dere en riktig fin helg ;)

Fysioterapauten "ga meg opp" i forrige svangerskap, så prøvde jeg akupunktur, noe som virket i maks 2-3 timer.. Koster jo relativt mye, så jeg var der bare 3 ganger..

uff, ikke bra! jeg har også mye vondt i ryggen om dagen og litt ilinger nedover, men er usikker på om bekkenet har begynt allerede eller om det er bare de vanlige ryggplagene mine.. det hjelper ikke med mye bæring og tunge løft på jobben i bhg. jeg fikk bekkenløsning allerede uke 18 ca sist og hadde god hjelp av bassengtrening med fysio :)

kom deg til undersøkelse sånn at du kan få begynt på behandling så fort som mulig er mitt tips :) (sier jeg som ikke drar å sjekker det selv :P )

uff, ikke bra! jeg har også mye vondt i ryggen om dagen og litt ilinger nedover, men er usikker på om bekkenet har begynt allerede eller om det er bare de vanlige ryggplagene mine.. det hjelper ikke med mye bæring og tunge løft på jobben i bhg. jeg fikk bekkenløsning allerede uke 18 ca sist og hadde god hjelp av bassengtrening med fysio :)

kom deg til undersøkelse sånn at du kan få begynt på behandling så fort som mulig er mitt tips :) (sier jeg som ikke drar å sjekker det selv :p )

hehe ja.....er veldig flink til å mase på andre til å komme igang jeg og :p
mens jeg får ikke ut finger :p

har legetime den 16.april, så kanskje hun kan henvise meg noen plass. er liksom sykmeldt for kvalme nå, åsså kommer dette i tillegg? har veldi lyst til å jobbe fult i sommer, for å få mest mulig provisjon, som gir bedre lønn i permisjonen. *håper og krysser fingrene* lov å være opptimist? :p

basseng har jeg hørt flere får godt utbytte av ;)

Jeg klikker i ryggen, ikke bedre for hver dag som går, verre, stråler ned på den ene siden, hadde bekkenløsning sist sv skal så må vel være obs denne gangen. Når jeg våkner om morran er det akkurat som ryggen er lamma, gjør veldig vondt, men liker ikke lydene den lager , så det beste rådet jeg fikk var å være tidlig ute med behandling. Ellers er det vel ikke stort å gjøre med gitt.

Gravid mens termin 19.11.13
Jentegull 10.10.09

Jepp, begynner å kjenne det allerede selv :/ Ingen behandling som funker på meg ihvertfall :( håper du finner noe som funker for deg :)

Hvis jeg har hatt en strevsom dag på jobben så har jeg vondt for å sitte, reise meg opp på kvelden. USj skal virkelig be om henvisning til en kiropraktor også denne gangen. Synes det er tidlig. Begynte i uke 20 sist. ;( hadde vondt når jeg gikk da og generelt hele dagen . Noen som har aning med sånn bandasje til å ha rundt for å støtte opp? Veit ei venninne hadde det i sitt 2 svangerskap. Hun ble sykemeldt tidlig 100%.

Gravid mens termin 19.11.13
Jentegull 10.10.09

Back
Topp