Bekken altså! :S

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Var i Kongeparken idag, og gikk jo endel. Etter kanskje fire timer, så sa bekkenet mitt stopp. Og det ganske tydelig. Jeg ropa au når jeg tok et steg for det var så fryktelig vondt. Tok et steg til, og au igjen. Klarte ikke å stoppe meg selv i å si det.

Fikk gått d verste av meg når snuppa tok karuseller med pappan og tanta da, men kan ikke huske at det kom så fort og hardt forrige gang.

Føler som har fått sånn "lynvondt"? Har dere noe tips for hvordan lindre det?

Sent from my iPad using BV Forum

Oh yes! Jeg fikk det for første gang i går, første dag tilbake på jobb og. Det stakk så fælt at jeg såvidt greide å gå eller sitte. Og når jeg nøys stakk det så fryktelig i bekkenet. Nå prøver jeg å finne en måte og dempe det på, har ikke lykkes enda. Får snakke med legen neste kontroll!

♡ Februar 2015 ♡

D hørtes ikke bra ut! Hjemme har jeg rispute som jeg varmer opp og legger på bekkenet. Det bruker å lindre litt.

Har du badekar kan du ta varmt bad kanskje?

Ikke så effektivt i arbeidstiden selvfølgelig ;)

D hørtes ikke bra ut! Hjemme har jeg rispute som jeg varmer opp og legger på bekkenet. Det bruker å lindre litt.

Har du badekar kan du ta varmt bad kanskje?

Ikke så effektivt i arbeidstiden selvfølgelig ;)

Det hørtes lurt ut!

Skulle virkelig ønske vi hadde badekar, jeg føler det lindrer alt igrunn! Men det har vi ikke.. Hehe, spørs om kollegaene hadde blitt lettere irritert da :p "går og tar meg et bad jeg!"

♡ Februar 2015 ♡

Det hørtes lurt ut!

Skulle virkelig ønske vi hadde badekar, jeg føler det lindrer alt igrunn! Men det har vi ikke.. Hehe, spørs om kollegaene hadde blitt lettere irritert da :p "går og tar meg et bad jeg!"

♡ Februar 2015 ♡

Tror kanskje jeg må benytte meg av badekaret til svigers nå siste kvelden vi er her jeg gitt. Vi har heller ikke badekar hjemme :s

Rispute er forresten genialt! Hjelper på "alt" ;) og så er de så enkle å sy :)

Samme her, kom i går etter to dager med endel gåing, hadde det fra uke fem sist gang, overlever nok denne gangen også, men ikke særlig gøy ;(

Forstår ikke hvorfor bekkenløsning fins altså..!

Forstår ikke hvorfor bekkenløsning fins altså..!

Ikke jeg heller.
Men hjelper med fysioterapeut.
Hadde det ikke i de andre svangerskapene men har alt fått det nå.
Legen mener det er en blanding av alder og at det er en forøket sjanse ved ivf pga hormonbehandlingen jeg måtte gjennomgå.

Og likevel har jeg tenkt å gå igang med søskenforsøk med engang jeg kan. Skjønne det den som kan, tror jeg er litt tett i pappen til tider...
(Siden det blir henholdsvis 20 og 15 års forskjell til eldre søsken så vil jeg ha to på rappen for å sørge for at babyen har enda nermere søsken -aldersmessig-)

Back
Topp