Beise hus

Bolle3

Flørter med forumet
Vi må beise huset, muligens beg vi idag. Mannen skal gjøre dette. På malebutikken sa de at eg ikke kunne gjøre dette pga graviditeten. Men det vil jo sikkert sive litt inn i huset... Så lurer på om eg må flykte huset og bo hos min mor...Hva ville dere gjort?

Legen og en bekjent som er jordmor sa jeg bare kunne både beise og male både inne og ute selv om jeg er gravid (så lenge det ikke var en spesiell type beis, skal stå på spannet). Var bare viktig med god lufting.

Hva er en spesiell type beis da? De sa at eg ikke kunne beise på malebutikken. Men når mannen min gjør det, så går det vel greit...!

Hva er en spesiell type beis da? De sa at eg ikke kunne beise på malebutikken. Men når mannen min gjør det, så går det vel greit...!

Hvor mye avgasser og løsemidler det er i beisen. Men skal som sagt stå på spannet. Antar det gjør det på den typen dere har kjøpt siden de i malerbutikken sa du ikke kunne male. :)

Jeg beiset terrassen vår for en uke siden med "Osmo" beis. Sto ikke noe på spannet om graviditet og tenkte det vare god lufting ute. Det var nok litt illeluktende innimellom slik at jeg angret på det etterpå, men nå er det vel for sent! [emoji15] Men når det er sagt jeg tror ikke litt avgassing skal være et problem altså.

Back
Topp