Beinmargs donasjon

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Noen som er registrerte donorer her eller som har gitt?? Har akkurat registrert meg og venter på innkalling til samtale og prøver:) noen som vil dele erfaringer?:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Ingen erfaring. .. men tenkt på det mange ganger... Gjør man det i blodbanken? Var der i går, men det var så travelt. .hadde tenkt å spørre litt ang det da....

Utrolig intressant tema som kommer til å være mye i tankene mine fremover! Følger denne tråden med stor interesse! *tommel opp*

Ingen erfaring. .. men tenkt på det mange ganger... Gjør man det i blodbanken? Var der i går, men det var så travelt. .hadde tenkt å spørre litt ang det da....
Ja i blodbanken:)

Er man villig til å få, burde man være villig til å gi:)

Er ikke det, men har testet meg for å se om jeg matchet noen i familien som trengte det.

Opp med seg:)

Når eg registrerte meg som blodgiver, kunne eg hake av på skjemaet om eg ville det også. Meiner eg svarte ja, men har ikkje hørt meir om saken. :) Har vært blodgiver i 2 år, men har hatt pause lenge nå pga graviditet og fødsel... :)

Jeg vil bli blodgiver når jeg kan og kommer da også til å høre om å bli beinmargsdonor :-)

Jeg har meldt meg som benmargsdonor. Gjorde det samtidig som jeg registrerte meg som blodgiver. Det ble ikke tatt noen ekstra prøver av meg da som jeg vet om, men for noen år siden ble jeg kontaktet fordi jeg var mulig match med noen som trengte benmarg. Da reiste jeg inn i blodbanken og tok noen utvidete prøver, men det viste seg at jeg ikke passet.
Jeg tenker som så at ubehaget med å gi benmarg langt på vei oppveies av at noen får mulighet til å bli frisk eller forlenge livet.

Back
Topp