Bein som verker?

lilleburrito

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Novemberlykke 2018
Andre som verker i beina? Altså lår og legger?

Det e sånn kriblende ubehagelig på grensen til vondt. Slitt med det to-tre netter på rad. Får ikke sove. Men i dag har jeg det på dagtid også. Er 4 dager siden jeg gikk en fjelltur som er litt tøff. Rart om det skal være grunnen så lenge.

Er fryktelig ubehagelig.

Ja!! Jeg lå søvnløs i natt på grunn av det, veldig irriterende. Håper ikke det blir en vane for å si det sånn

Får det sånn inn i mellom her også. Det eneste som har hjulpet er en god massasje fra gubben

Det e sånn kriblende ubehagelig på grensen til vondt. Slitt med det to-tre netter på rad. Får ikke sove. Men i dag har jeg det på dagtid også. Er 4 dager siden jeg gikk en fjelltur som er litt tøff. Rart om det skal være grunnen så lenge.

Er fryktelig ubehagelig.
Huff, høres ikke godt ut... har foreløpig ikke hatt noe vondt. Håper det gir seg snart <3

Høres ikke noe godt ut[emoji17] Vet ikke hva det kan være. Har ikke vært plaget av det før selv!

Er fryktelig ubehagelig.

Er det litt sånn krampelignende?

Slet fryktelig mye med kramper og strekk i bena sist graviditet, kunne bråvåkne på nattestid fordi det kjentes ut som et rovdyr holdt på å rive leggen i to. Høres superbehagelig ut sant? :P om det utarter seg til lignende så er eneste tipset å komme seg fort som f. Opp av senga og på føttene og legge vekta på foten som verker. Eneste som hjalp. Prøvde utallige kjerringråd som funka lite. Min mor hadde det samme å lå med bena inntil veggen opp mot taket halve nettene pga verk

Har det samme! Har lurt veldig på hva det er[emoji848] ganske slitsomt.

Jeg har skjønt at jeg har fått bekkenløsning og da får jeg det gjerne med det. Jeg har det nå vondt i nedre rygg og bak legger og lår... Føles nesten litt ut som voksekramper.. sist svangerskap var det samme , kom etter jeg har gått mye - så da ryggen verker kommer det i legger og lår også..

Hei!

Hvordan går det med dere som har kribling i bena? Jeg sliter med å sove på grunn av dette nå, begynner å bli ille. Noen som har funnet noe som hjelper?

Det har roet seg for meg, heldigvis. Har prøvd å være enda mer aktiv, om det var det som hjalp aner jeg ikke. Det var plagsomt når det stod på. Får milde kriblinger inni mellom, men ikke som jeg hadde. Sover greit igjen. Siden det varte så kort var det paracet som hjalp. Hadde nok ikke kunne fortsatt med det i lengre perioder.

Håper det ordner seg for dere andre!

Back
Topp