Bein brudd??

Jeg glemte halebeinsbruddet jeg fikk under fødselen til eldste. Det var PAIN!!

Brakk venstre håndledd på akebrett. Då eg tok meg krasja i eit tre.
Så knakk eg høre håndledd når eg sto på rollerblades.

I gym timen i 3. Klasse gikk jeg på trynet og fikk 2 brudd i nesa. Ellers har jeg forstuet anklene 16 ganger og bristet 3 ganger. Har røket ufattelig mange leddbånd i hele kroppen, legene sier eg har overfleksible ledd så får vist ikke så lett brudd.

Knakk nesten i gymtimen på ungdomsskolen, da jeg ble truffet med et balltre i ansiktet. Også har jeg knekt tommelen i en dør jerndør. Jeg er verdens mest klønete menneske, så utrolig at jeg ikke har knekt noen armer og ben enda :p

Jeg fikk brudd i armen når jeg var 4år.
Snublet i noen planker som lå foran en hundegarde..skulle bort å klappe hunden som stod dero_O

Jeg brakk krageben når jeg var 19.
Volvo kan ikke flytte fjell uansett hva ryktene sier :p

Jeg brakk krageben når jeg var 19.
Volvo kan ikke flytte fjell uansett hva ryktene sier :p

Haha. Kjekt å få avkreftet den myten liksom :p

knekt en tå og mulig en finger..

Jeg har brekt kragebeinene mine, med et halvt års mellomrom. Ene gangen ble jeg sklitakla da vi spilte fotball på en is, og trynte framover og brakk venstre kragebein, andre gangen var et halvt år senere ca, da jeg holdt på med noe lek på et gress, og trynte så jeg brakk høyre kragebein :-p

Jeg brakk ankelen da jeg var 19.. Lekte bambi på glattisen ;) Hadde jobbet 20 timer i strekk og skulle rekke bussen for å dra hjem og sove LENGE.. Den søvnen kunne jeg se langt etter, for de øvre makter hadde en helt annen plan for meg :p

Brudd i hellen når jeg var 14 år, så knekte jeg 3 fingre når jeg hjalp mamma å sette opp juletreet når jeg var 17 år... ( ikke spørr :p ) så har jeg brukket noen tær under fotballkarrieren min :p

Back
Topp