Beige utfold..

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hei :)

Jeg er i dag 6+3, og når jeg var på do istad kom det beige utflod, det var kun bittelitt i trusa (sorry detaljer) og kun denne ene gangen når jeg tørket meg. Har ingen smerter, utenom litt mens-murringer som jeg har hatt hele tiden. (vært på tidlig UL pga dette, da så alt bra ut, riktignok ikke så mye å se enda). Er jo selvfølgelig veldig redd for at noe kan ha skjedd, har hatt en MA tidligere. Noe som har erfaringer med beige/brunlig utflod

:anyone

Ingen erfaring med dette, men det e masse som e "normalt" i svangerskapet ;) Kryssar fingrar for at det ikkje er noko :)

Eg har mista ein gong, men då hadde eg skikklig blødning over fleire dagar... Var ikkje i tvil for å sei det sånn! Men etter lang tid klarte eg å trøste meg med at babyen nok ikkje var levedyktig utenfor magen, og derfor avviste kroppen det. Tøff sannhet, men litt trygt og! At kroppen ordner opp sjølv!

Det er forferdelig :( , men som du sier så er det jo en grunn for at det blir avvist av kroppen..

Når jeg mista kom det blod med en gang,ingen forvarsel med farget utflod. Kan være den minste rifte som forårsaker - det er veldig ømt nedi der :)

Utflod er vanlig! :)

Jeg hadde så mye utflod at jeg måtte gå med truseinnlegg hver dag, fylte 5-6 stykker om dagen:P Helt normalt;) (Sorry detaljene)

Tusen takk for svar, dere :) Er så godt å ha dette forumet, mange mennesker med forskjelliger erfaringer :). :love2

det er normalt med litt rar utflod. at den er beige kan bety du har hatt et pittelite rift bare

Var til UL på onsdag (innvendig) , så tenker kanksje at det kan ha oppstått noe da..
Det var jo ikke mer enn det ene tørket på papiret og tiøringen i trusa, så krysser fingrene for at det ikke skjer noe! :)

Du kan nok sikkert slappe heilt av! Litt utflod er heilt normalt som du ser frå fleire svar her!

Jeg har hatt beige utflod i snart en uke nå. mne ikke så mye. Ser det når jeg tørker med etter dobesøk :smiley-ashamed008

Back
Topp