Beholde eller ikke?

• Trådstarter Trådstarter Rådvill
  • Opprettet Opprettet
Jeg synes mannen din virker som en svært manipulerende mann. Det er leit å høre at du har det så dårlig i forholdet. Jeg håper du finner ut av det for egen del, men leser mellom linjene at du ville hatt det mye bedre alene. At du ikke vil skilles fordi du ikke vil at barna skal være alene med han i 1 uke av gangen sier vel sitt. Dette forholdet er ikke mye å spare på. Synes mannen din har oppført seg bedritent, og kan ikke se hvorfor du skal ta skylden for dette selv.

Å ta ett slikt valg er virkelig ikke lett. Ihvertfall når man føler seg presset av en annen til å gjøre det.

Jeg tok selv abort for ett år siden, ble uplanlagt gravid etter en litt for fuktig kveld, så max uflaks.. var allerede alenemor til en, så derfor jeg valgte som jeg gjorde.

Nå har jeg samboer og vi venter første barnet ilag, er veldig rart å tenke på at jeg egentlig allerede skulle hatt en baby, men samtidig så hadde jeg da fått barn med en som ikke ville ha det barnet. Nå før jeg en sønn med en som vil dette.

Håper det går bra med deg, det tar tid å bearbeide følelsene etter en slik avgjørelse.
Kanskje dere burde gått til familieveiledning, om han er villig til det, om ikke så vil du klare deg fint som alenemor og, og barna vil ha det bedre med to foreldre som er lykkelig fra hverandre, enn ulykkelig sammen.

Back
Topp