Beholde eller ikke beholde?

Ta vare på hverandre
Godt dere fant ut hva som var riktig for dere og står sammen om det.
Lykke til

Klem

Målene på embryoet tilsier at jeg er 8 uker på vei :( veldig rart at de ikke så noe på ul for en uke siden da... da de selv sier at man kan se noe i uke seks allerede... menmen...
det ble abort... har tatt den første tabletten som stopper svangerskapet. Så er selve abortdagen på torsdag...
fysj for et tungt valg dette har vært... men for oss var det egentlig det eneste valget. Mest pga at vi ikke vil la et nytt svangerskap gå ut over vår lille prinsesse (noe som det i vårt tilfelle hadde gjort).

Huff så trist å gå igjennom... Sender deg en uendelig stor styrkeklem

Lykke til, håper medisinene gjør jobben sin uten for mye smerter for deg.

Skjønner godt valget ditt.

Jeg lider av ekstrem svangerskapskvalme jeg og, og jeg ville aldri vært i stand til å ta vare på et barn slik som ting er nå. Hele babyperioden til barne hadde vært ikke-eksisterende for meg. Forstår valget ditt 100% og er helt enig med deg i det. Hadde gjort det samme selv.

Prosessen er nå overstått, det gikk bedre enn forventet, da det var minimalt med smerte (som en kraftig menstruasjonssmerte), men mye kvalme og oppkast.
Nå i etterkant føles det helt forferdelig. Jeg vet at vi gjorde det rette for oss, men det har satt dype spor. Det har vært tøfft hele veien, men langt fra så ille som nå når det hele er over, og det virkelig har gått opp for meg hva vi har gjort :( Vil uansett takke alle sammen for støtten dere har vist meg underveis❤️ Det hjelper. Og jeg kommer nok til å lese igjennom tråden og kommentarene deres i lang tid fremover, for å gjøre hverdagen litt lettere.

Prosessen er nå overstått, det gikk bedre enn forventet, da det var minimalt med smerte (som en kraftig menstruasjonssmerte), men mye kvalme og oppkast.
Nå i etterkant føles det helt forferdelig. Jeg vet at vi gjorde det rette for oss, men det har satt dype spor. Det har vært tøfft hele veien, men langt fra så ille som nå når det hele er over, og det virkelig har gått opp for meg hva vi har gjort :( Vil uansett takke alle sammen for støtten dere har vist meg underveis[emoji173]️ Det hjelper. Og jeg kommer nok til å lese igjennom tråden og kommentarene deres i lang tid fremover, for å gjøre hverdagen litt lettere.

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Nå i etterkant føles det helt forferdelig. Jeg vet at vi gjorde det rette for oss, men det har satt dype spor. Det har vært tøfft hele veien, men langt fra så ille som nå når det hele er over, og det virkelig har gått opp for meg hva vi har gjort :( Vil uansett takke alle sammen for støtten dere har vist meg underveis❤️ Det hjelper. Og jeg kommer nok til å lese igjennom tråden og kommentarene deres i lang tid fremover, for å gjøre hverdagen litt lettere.

Sender deg varme klemmer:Heartred
Klart det er tøft, men dere kommer dere gjennom det.

Ta vare på deg selv oppi alt.
Det er lov å sørge selv om dere valgte denne løsningen. Dere har jo valgt, med tungt hjerte, beste løsningen på dette tidspunktet for familien deres.

Back
Topp