Behandling for bekkenløsning

Dorbet

Første møte med forumet
Hei!

Jeg er plaget med bekkenløsning.
Har gått hos fysioterapaut men måtte slutte pga at jeg bare ble verre av å gå der.Var da med på en slags trening som skulle styrke bekkenet,forskjellige styrkeøvelser.
Jeg gikk også på basseng-trening i oppvarmet basseng.Dette fungerte ganske bra.Men der tok de sommerferie for en uke siden.

Jeg mener å ha lest noe om en slags varmebehandling for bekkenløsning.
Er det noen av dere som har bekkenløsning som har prøvd dette?

Hei Dorbet!
Har det som deg jeg. Har slitt med bekkenløsning siden uke 11, og det blir bare verre og verre.
Trening hjelper ikke for min del, blir bare verre da. Så for meg er eneste løsning å bruke bekkenbelte, som hjelper littegranne. Ellers er det å redusere aktiviteten så mye som mulig, å prøve å unngå alt som gjør bekkenet dårligere. Ikke alltid like lett med en liten jente på 16 mnd. som vil bæres og løftet ofte.
Har ikke hørt om denne varmebehandlingen mot bekkenløsning, men finner du ut hva det er, og om det fungerer... vil jeg gjerne høre om det!

hva slags behandling fikk du hos fysioterapeuten??? jeg fikk laser- behandling, men jeg vet at ikke alle fysioterapeuter tilbyr dette!!  men det var det som hjalp meg...... kanskje kiropraktor kan hjelpe??

ORIGINAL: snuppå

Nope har aldri hørt om det. Men hvis du finner en måte å behandle det på, så skriv det inn her :) :) :) Hadde vært deilig og sluppet den driten [&:][&:][&:]

enig... jeg skulle med gleeede motta "oppskriften" på et smertefritt bekken

Back
Topp