Behandling av urinveisinfeksjon?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Fikk i kveld beskjed om at eg har UVI, fullt utslag på blod og 2+ på laukocytter. Masse vonde kynnera og mindre liv enn vanlig. Fikk etter kontroll av lokal jordmor og kommunelege skreve ut selexid 400 mg x 3 per døgn. Syns sjøl det høres mykje ut, og har aldri fått ei så høg dose før. Andre som har hatt UVI i svangerskapet og som har erfaringer med dosering av antibiotika?

Fullstendig normal dosering det der :)

Helt normalt :) var på legevakten sist lørdag av samme grunn. Helt fin igjen her nå :) God bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk på aposilin 650 mg×4 i 10 dager for litt siden pga en infeksjon i kroppen. Det går ikke så mye på dosen men på typen penicilin/antibiotika. Noen typer kan brukes andre ikke.

Fikk akkurat det samme... Jeg var ferdig med kuren mandag. Opplevde lite liv under sykdom og redsel, MEN etter endt kur, så har den lille sparket mer og mer

Fikk akkurat det samme... Jeg var ferdig med kuren mandag. Opplevde lite liv under sykdom og redsel, MEN etter endt kur, så har den lille sparket mer og mer

Kor lang tid gikk det før du kjente meir liv og følte deg bra? :) Blei innlagt på sykehuset i natt og ligger her enda.. :/ lite gøy å tilbringe så mye tid på føden.. :/

Kor lang tid gikk det før du kjente meir liv og følte deg bra? :) Blei innlagt på sykehuset i natt og ligger her enda.. :/ lite gøy å tilbringe så mye tid på føden.. :/
Det gikk hvertfall 5 dager... Tilslutt så k vennina mi på besøk å tok med seg stetoskop for å prøve å finne fosterlyden.. I det hun la stetoskopet på magen min å begynte å lete, så bestemte lillegull seg for å gi henne svar, så han sparket rett i stetoskopet så det small i ørene tiø vennina mi;) Etter det begynte jeg å kjenne liv igjen... Var veldig urolig, men d løste seg.. Tranebærtabletter og 2,5l vann hver eneste dag, så nå føles d bedre:)

Back
Topp