Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke å lage til meg med det første, skal lage babynest til venninnen min i barselsgave og vognpyntSå herlig. Håper du legger ut litt inspirasjonsbilder underveis da!
Sent from my iPhone using BV Forum
Driver du med noe hobby?Så herlig. Håper du legger ut litt inspirasjonsbilder underveis da!
Så utrolig koselig gave å få da!Blir ikke å lage til meg med det første, skal lage babynest til venninnen min i barselsgave og vognpynt
Vis vedlegget 64900Vis vedlegget 64901 Vis vedlegget 64902Jeg har alltid vært veldig glad i å lage ting, laget veldig mye bilder,lereting osv da jeg hadde kunst og håndverk på høgskolen. Men gått litt bort i all jobb. Må prøve å ta det litt opp igjen nå! Kanskje blåse støv av symaskin etterhvert. Hadde håpet på litt inspirasjon. Hihi
Ja er et på nett, skal finne nå to sekJeg har også tenkt å sy babynest, er på utkikk etter mønster. Har du noe tips hero?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
http://junimamma.blogspot.no/p/babynest-monster-beskrivning.html?m=1Jeg har også tenkt å sy babynest, er på utkikk etter mønster. Har du noe tips hero?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Åh, skulle ønske jeg var flink til slike ting. Det må jo være den perfekte gaven