Begynte å blø nå jeg..

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Også vi som mista en i januar, var da 5 uker akkurat. I dag er vi 6 uker akkurat..

Har vært super slapp i hele dag så har vært hjemme og ligget på sofaen mesteparten av tiden. Men tenkte at det var omgangssyke eller sv kvalme som gjorde det. Men så begynte jeg plutselig å blø. Ingen menssmerter enda heldigvis, så det er fortsatt litt håp. Blodet er brunrødt.Skal være hjemme i morra også, så må vel bare slappe av masse og håpe at det går bra der inne.
 
Huff :( Håper lille spire har det bra og at det er en uskyldig blødning!
Så lenge det ikke er friskt og rødt blod, så er det hvertfall håp :)
 
:( 
Huff, håper begge spirene deres holder seg på plass!!!
 
krysser fingrene for deg !! 
sender deg en god klem <3
 
Takk alle sammen! :(

Mannen og jeg har godtepause, men i kveld har jeg bare lyst til å ligge på sofaen og spise sjokolade og mørk muffins med store sjokoladebiter.

Håper blødningen stopper og at det ikke kommer menssmerter. Var så vondt sist.
 
Å kjære deg:( Ikke mist håpet! Det er der enda ser du:) Ring legen i morgen å be om en UL, så skal jeg jrysse alt jeg har for deg! God klem.
 
Yes! Da jeg tissa nettopp var det ikke noe blod! Da jeg mista i januar ble det bare mer og mer blod for hver gang jeg gikk på do. Ingen blod i bindet nå! :) Håper det bare var en ufarlig blødning. Ingen menssmerter heller!
 
Så flott!! Håper det holder seg nå :D
 
Høres positivt ut at det ikke var blod nå... Krysser fingrene max emoticon
 
Her bloedde eg i tre dager, friskt og brunt, daa eg skulle ha mensen, men er ennaa gravid.
 
Mer blod i dag... Tjukt og slimete. Ikke noe i bindet foreløpig, men kommer når jeg sitter på do. Har bare så vidt mensmurring av og til. Da vi mistet i januar hadde jeg skikkelig kraftige menssmerter i to og en halv dag og masse blødning. Også fortsatt det å blø like lenge som mensen vanligvis gjør.
Har fått time hos legen litt senere i dag så får vi se hva han sier, og om jeg blir henvist til ul.
 
Back
Topp