Noen av oss har termin i begynnelsen av desember, mens andre kommer til å føde på nyåret. Men felles for oss alle er at desember blir en måned hvor man har helt andre ønsker enn å gå på kjøpesenter sammen med tusen andre for å kjøpe julegaver. Så hvilke planer har dere i forhold til juleforberedelsene? 
Mine planer er å ha julegavene ferdig ila. oktober. Å stå i kø på varme kjøpesenter vil bare føre til at jeg besvimer, til og med nå, så her blir det en kombinasjon av netthandel og julegavehandel på tidspunkt ala tirsdagsformiddag.
Lista med julegavemottakerne er klare, men jeg aner ikke hva den enkelte skal få enda.
Julematen kjøper jeg når det kommer i butikken. Skal ikke ha noe av at jeg ender opp på sykehus og når jeg kommer ut derfra så er det tomt for pinnekjøtt, skrekk og gru.
Julekortene vil jeg drøye til minstemann er født.
Med termin den 13. er det en viss sjanse for at disse blir sendt i romjula og ikke før jul, men jeg har veldig lyst å ha alle tre med. 
Julebakst? Tja, ikke syv sorter her i alle fall Men aniskringler, pepperkaker, krumkaker må i alle fall lages. Legger ikke lista høyere enn det i år.
Ååååå som jeg gleder meg til jul i år!!!!!
Mine planer er å ha julegavene ferdig ila. oktober. Å stå i kø på varme kjøpesenter vil bare føre til at jeg besvimer, til og med nå, så her blir det en kombinasjon av netthandel og julegavehandel på tidspunkt ala tirsdagsformiddag.
Julematen kjøper jeg når det kommer i butikken. Skal ikke ha noe av at jeg ender opp på sykehus og når jeg kommer ut derfra så er det tomt for pinnekjøtt, skrekk og gru.
Julekortene vil jeg drøye til minstemann er født.
Julebakst? Tja, ikke syv sorter her i alle fall Men aniskringler, pepperkaker, krumkaker må i alle fall lages. Legger ikke lista høyere enn det i år.
Ååååå som jeg gleder meg til jul i år!!!!!
Ellers er jo også internett en fin ting.