Begynt med ull?

Luckie

Elsker forumet
Baby er 6.5 mnd og det er 10-12 grader ute... Har så smått begynt med ull dress i høstposen...
Flere som har begynt med ull?
 
Jeg tar på min ett åring ei tynn ulljakke i vogna, samt ullsokker. Så har han vår/høst pose :)
 
Jeg og snuppa på 4 år brukte litt ull ett par dager i forrige uke for jeg syns det var så kaldt her. Var rundt 10-12 grader ute, men det føltes som 5 grader så det var kaldt både inne og ute. Så vi gikk i ull de to dagene. Og ser på storm.no at det skal bli likt så da blir det ull da også :)
 
Ja, sendte fireåringen i barnehagen med ullskjorte idag. Han har nylig vært syk så jeg er litt forsiktig.
 
Nei ikke enda.
Men de er 7 og 10 år så regner med de sier fra hvis de trenger.
Eldste bruker bare ullstilongs, genser blir for varmt.

Men yngste fikk på seg den tynne tynne Boblejakka i dag, egentlig mest fordi jeg ville se om den passa, men da skulle hun ha den på.
Men det blir for varmt på dagtid
 
Bruker ull hele året, sokker. Har hatt ullbody flere dager på frøkna, og genser selv. :)
 
Begynner så smått nå tenker jeg. Eneste er at vi mi kjøpe inn den her ulla først da :p
 
Bruker lue på ettåringen her. Tar den av hvis det blir for varmt. Men hvis det er vind er lua på :)
 
Hva med lue til de små?

Bruker det ikke i bilstol eller når hun sover i vogna (kanskje hvis det er kaldt, under 5gr), "sittende" i vogn og når vi bærer er den på. Bruker tynn ull-lue fra Lille lam sin sommerkolleksjon nå.
 
Har funnet frem ullklærene til ungene, men ikke tatt det på de enda.

Minste får viksiposen i vognen i barnehagen i morgen, da trenger hun ikke ha så mye på seg når hun skal sove:)

Venter baby snart, hadde nok brukt en ulldress på henne ute nå om hun var født nå:)

Har ikke begynt med ulluer heller til ungene, men de bruker luer når de er ute.
 
Blir nok å bruke ull hele året fra den blir født. Men det kommer vel an på hvor i landet man bor. Nordavinden kan være bitende kald selv om temperaturen vises 12+ :)
 
Brukte ullundertøy til eldste på tur dag denne uken :)
 
Vi brukte ull i sommer når vi bodde i telt og været sa vi trengte, men selv om småen er en ullelsker har vi ikke brukt så mye ull ennå.
 
Bruker ull både inne og ute :) barnehagen regulerer selv, men på morran er det kaldt (5grader). Jeh kler på ullundertøy som klær til bruk inne :)
 
Ja. Brukt ulljakke + bukse (hjemmestrikket) i ulike tykkelser. Body har vi foreløpig bare brukt bomull. Nettopp tatt frem tynne ullsokker til skoene og tykkere når hun bæres/er i vogn.

Varierer fra ca 8-9 til 20 grader her nå.
 
Ulljakke i vogna (og høstpose) når vi Har vært ute denne uka. Skal handle ull klær på 30% på en baby butikk imorgen for har ingen ull bodyer som passer nå.
 
Lillemor i bhg er 3,5 år nå så ikke en liten baby i vogn lenger. Men hun har brukt ulltrøye den siste uka, der er mye regn og vind så da blir det kaldt. Skoleungene har ikke tatt i bruk ull enda, men eldstemann gjør det sikkert snart, han liker det godt og varmt.
 
Back
Topp