Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg og snuppa på 4 år brukte litt ull ett par dager i forrige uke for jeg syns det var så kaldt her. Var rundt 10-12 grader ute, men det føltes som 5 grader så det var kaldt både inne og ute. Så vi gikk i ull de to dagene. Og ser på storm.no at det skal bli likt så da blir det ull da også
Nei ikke enda.
Men de er 7 og 10 år så regner med de sier fra hvis de trenger.
Eldste bruker bare ullstilongs, genser blir for varmt.
Men yngste fikk på seg den tynne tynne Boblejakka i dag, egentlig mest fordi jeg ville se om den passa, men da skulle hun ha den på.
Men det blir for varmt på dagtid
Bruker det ikke i bilstol eller når hun sover i vogna (kanskje hvis det er kaldt, under 5gr), "sittende" i vogn og når vi bærer er den på. Bruker tynn ull-lue fra Lille lam sin sommerkolleksjon nå.
Blir nok å bruke ull hele året fra den blir født. Men det kommer vel an på hvor i landet man bor. Nordavinden kan være bitende kald selv om temperaturen vises 12+
Ja. Brukt ulljakke + bukse (hjemmestrikket) i ulike tykkelser. Body har vi foreløpig bare brukt bomull. Nettopp tatt frem tynne ullsokker til skoene og tykkere når hun bæres/er i vogn.
Ulljakke i vogna (og høstpose) når vi Har vært ute denne uka. Skal handle ull klær på 30% på en baby butikk imorgen for har ingen ull bodyer som passer nå.
Lillemor i bhg er 3,5 år nå så ikke en liten baby i vogn lenger. Men hun har brukt ulltrøye den siste uka, der er mye regn og vind så da blir det kaldt. Skoleungene har ikke tatt i bruk ull enda, men eldstemann gjør det sikkert snart, han liker det godt og varmt.