Begynt å tenke på...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
hva dere skal ha på dere på julaften, nyttårsaften og evventuelle juletrefester, venne-, familie- og jobb-sammenkomster/julebord nå i desember... ??? regner jo med at magekulene begynner å poppe ut iløpet av november/desember for de fleste av oss hvertfall... og at muligens penkjoler og anna tøy man bruker i sånne annledninger kanskje ikke passer på den tida???

Vis gjerne hva dere har/har tenkt å bruke i bilder...
eller linker/bilder av det dere ønsker å kjøpe...

Ooh, har ikke tenkt så langt enda.. Men burde vel kanskje begynne å tenke på det, er jo som du sier en liten kul innen da -og den passer nok ikke inn i mine nåværende kjoler :p

Jeg har bare konkludert med at det er ikke vits i å kjøpe noe før i siste liten ;)

Har egentlig et par kjoler jeg strengt tatt kan bruke... men har jo alltids lyst på no nytt da...

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om lillePilten ♡ ☆

Kjøpte en kjole på HM i helga, av typen som sitter mest inntil på puppene og "henger" utover. Brukte den i helga, men tenkte at den er fin til en voksende kropp etterhvert også.

Jeg er blitt invitert til tre julebord og må takke nei til samtlige (jobber selvfølgelig). Så foreløpig er det ikke et problem. I julen er vi hjemme hos oss, og blir nok ikke så mye til pynting og nyttår skal jeg igjen jobbe. Blir ikke så mye hæla i taket her for å si det sånn. Hva kjoler og lignende angår erfarte jeg sist at mye passet av overdelene mens det var underdelene som mest av alt måtte bytttes ut. Blir nok å satse på noen enkle basisfargde kjoler i jersey/stretch stoff og pynte dem med sjal og tilbehør. Så kan de brukes mer til vanlig etter jul og høytidene er over.

Jeg kjøpte en nydelig sort lace kjole som jeg tenkte å bruke på nyttårsaften. Kjøpte fra Ellos.

Jeg er jojo-vekter og har klær i alle størrelser omtrent. Så stresser ikke med det:D

tenkt en del på det men funnet ut at jeg dropper julebordet :P men skal på en anna fest dagen etterpå. men der bryr jeg meg ikke så mye hva som synes er bare bare 3 stykker som jeg kjenner :P

Tenker å finne en enkel sort kjole med litt strech. Den kan jo pyntes opp, og brukes til hverdags med strømpebukse :) Blir å kjøpe mest basic, kommer ikke til å gidde å kjøpe masse mammaklær jeg ikke trenger. Men ser det er en del fint på nett :)

har bestilt noen kjoler på ebay som jeg håper passer :) If all Else fails, har jeg kjøpt sort og hvit toppImageUploadedByBV Forum1415060722.879127.jpgImageUploadedByBV Forum1415060738.349553.jpgImageUploadedByBV Forum1415060758.863857.jpgImageUploadedByBV Forum1415060774.418710.jpg

Jeg har ikke tenkt så langt frem i tid. Og heldigvis så trenger jeg ikke bekymre meg, for det er ikke så formelt hjemme hos svigerfamilien, hverken til jul eller til vanlig. Der har de syv hunder, så finklær er det bare å droppe, mtp. hundehår. :-P

jeg har sett litt på noen kjoler men usikker på hva jeg skal sjanse på med denne voksende magen. de kjolene jeg har er alt for små :) hvor mye større størrelser velger dere? jeg har alltid brukt small men nå må jeg iallefall ha l tror jeg :)

Av nye ting liker jeg veldig godt disse:

- ASOS-Maternity-Bodycon-Dress-With-Sweetheart-Neck-With-Cap-Sleeve

- ASOS-Maternity-Exclusive-Wrap-Midi-Dress-In-Lace-And-Chiffon

- ASOS-Maternity-Exclusive-Lace-Bodycon-Dress-With-3/4-Sleeve-And-Ribbon-Detail
Denne hadde de også i liknende bare uten armer i bla gammelrosa og lyseblå som var innmari fine

- ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Exclusive-Lace-Midi-Dress-With-Scalloped-Detail
litt usikker om jeg liker Berry-Pale Blue eller Gray-Peach best.

Fant ei anna side som også hadde MASSE FIIIIIIIINT... ben der var det svindyrt!!!

Last edited:
Av nye ting liker jeg veldig godt disse:

- ASOS-Maternity-Bodycon-Dress-With-Sweetheart-Neck-With-Cap-Sleeve

- ASOS-Maternity-Exclusive-Wrap-Midi-Dress-In-Lace-And-Chiffon

- ASOS-Maternity-Exclusive-Lace-Bodycon-Dress-With-3/4-Sleeve-And-Ribbon-Detail
Denne hadde de også i liknende bare uten armer i bla gammelrosa og lyseblå som var innmari fine

- ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Exclusive-Lace-Midi-Dress-With-Scalloped-Detail
litt usikker om jeg liker Berry-Pale Blue eller Gray-Peach best.

Fant ei anna side som også hadde MASSE FIIIIIIIINT... ben der var det svindyrt!!!

Den siste var supersøt :D

Tiffanyrose.com/no/maternity-party-wear

Har utrolig mye flott... men en HELT anna prisklasse *surmule litt* typisk det når jeg finner ting jeg liker veldig godt
men tror ikke jeg kan legge så mye i en kjole jeg kanskje bare får brukt et par ganger!

Åh, ingen av kjolene mine passer nå :-( så blir nok en sånn hverdagsgravidkjole som jeg stæsjer opp med tilbehør ;-)

På julaften er min kjære og jeg i Thailand, så da blir det en strechy stroppekjole jeg brukte på sommeren sist graviditet :) Nyttårsaften feires hjemme, og tror det blir et svart strechy knekort skjørt jeg kjøpte på Indiska i en romslig størrelse og så kjøper jeg en fin topp/skjorte og pynter opp med litt smykker.
Var på 40-års lag i helgen og hadde en kjole som går inn under brystene og henger løst over magen. Magen syntes ganske tydelig synes jeg (er 15+1 nå), men fikk ingen spørsmål. Er akkurat litt sånn mage som gjør at andre blir usikker på om jeg bare har veeeldig slappe magemuskler og er litt vel glad i øl (ølmage ;) )

Back
Topp