Lykkelita_91
Når to blir til tre <3
Guttenavn har vi alt, verre med jentenavn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mammatilen<3:
Har du et eksempel på et navn som er sært, men ikke for sært selv da? Så vi vet hvilken gate du er i
Jaa, fikk vite i dag at vi får gutt, så nå er navneleken i gang. Vi vil ha noe som et sjeldent og sært uten å være FOR sært liksom... Forslag mottas med takk
CedrikJaa, fikk vite i dag at vi får gutt, så nå er navneleken i gang. Vi vil ha noe som et sjeldent og sært uten å være FOR sært liksom... Forslag mottas med takk
Det hadde vært supert! Lag gjerne du!Det er mange sånne navnetråder. Men jeg/en av oss kan godt lage en tråd for gutter og en for jenter og prøve få den blandt topptrådene ?
Fine navn! Gratulerer med ei jente! Har følelse av gutt her vente, venteSynes det er mye enklere med guttenavn, men ul i dag viste en jente, så nå har vi ikke anelse..
Guttenavn jeg liker
Henrik
Sebastian
Jonas
Anton
Åj! Ja det var uvanlige navn. Likte Alvar godt! Tror jeg blir å slite med å hjelpe deg, for jeg kjenner ikke til så mange navn i den gata. Men vi finner sikkert mange nye navn i leitinga!Hm, ok, her er noen jeg liker:
Rory
Samuel
Torrin
Alfie
Alvar
Embry
Hamlin
Roan
Fivel
Imri
Så, ja, heh...litt sånn hebraisk/latinsk/skotsk/irsk klang er fint synes vi da, men vi finner liksom ikke DET navnet. Evt så er det flere jeg liker som min kjære ikke liker. Han er mest mot det sære, jeg kunne godt kalt gutten min for Per liksom, hehe...
Hm, ok, her er noen jeg liker:
Rory
Samuel
Torrin
Alfie
Alvar
Embry
Hamlin
Roan
Fivel
Imri
Så, ja, heh...litt sånn hebraisk/latinsk/skotsk/irsk klang er fint synes vi da, men vi finner liksom ikke DET navnet. Evt så er det flere jeg liker som min kjære ikke liker. Han er mest mot det sære, jeg kunne godt kalt gutten min for Per liksom, hehe...
Ok litt senereDet hadde vært supert! Lag gjerne du!