Begynt å tenke navn ?

Vi snakket ikke særlig om navn før etter oul sist, og gjør nok ikke det denne gangen heller. Syns guttenavn er vanskelig, men liker flere jentenavn. Har ei Sofia fra før og vil gjerne at det skal klinge med det om det blir ei jente til :)

Mathias André om det blir gutt, oppkalt etter kommende oldefar og far :) Og Mille/Vilje Emilie om det blir jente :) Ikke bestemt oss for om det blir Mille eller Vilje, må se an personligheten :)

Har navn så si klart om d blir jente. Vi i familien har ikke bare dobbel navn men 3 navn.. Er nok slik siden min mor er svensk.. Blir nesten som pippi:p
Har bestemt meg for å ha første navnet etter min avdøde storesøster samt navnet til mormor slik at d blir et dobbelt navn :)

Men om d blir en gutt så liker vi begge faktisk navnet vebjørn.. Men selvf enda usikre

Blir det gutt så er navnet vaggelis (med et eller annet mellomnavn). Jentenavn blir sansynligvis enten Athina eller Sofia :)

Har tenkt på Emilie eller Millian :-)

Liam! Mannen er ikke enig da, men jeg synes det er et så fint navn. Tenker bare på guttenavn, har guttefølelse

Aldri hørt før :) fint

Jeg googlet litt om det og det var ganske vanlig for 100-200 år siden :)

Spent på hva mannfolket mener om det da :p har ikke fortalt han om det. Vi skal til faren min og fortelle det i ferien så tenkte å vise et teppe som oldemor Kassi vevde i 1920 med navnet sitt på :)

Jeg googlet litt om det og det var ganske vanlig for 100-200 år siden :)

Spent på hva mannfolket mener om det da :p har ikke fortalt han om det. Vi skal til faren min og fortelle det i ferien så tenkte å vise et teppe som oldemor Kassi vevde i 1920 med navnet sitt på :)
Lykke til :)

Vi vet hva hun skal hete om det er jente, men usikker om det er gutt. Vi vil holde det hemmelig, så får vente med å fortelle til hemmelig forum ;)

Vi har snakket litt løst om navn. Sist bestemte vi oss rett etter ol, så vil tro vi lander på noe ganske tidlig denne gangen også. Ihvertfall få kuttet ned til noen få alternativ. Men merker det er litt vanskeligere med nr 2

Liker veldig godt Liam og Lukas hvis det blir gutt. Men i fjor var jo disse på topp 10 i Norge og er nok ganske populære i år også. Vil ikke ha ett navn 3 andre i klassen har også :p

Liker veldig godt Liam og Lukas hvis det blir gutt. Men i fjor var jo disse på topp 10 i Norge og er nok ganske populære i år også. Vil ikke ha ett navn 3 andre i klassen har også :p
Den er Eg enig i :p derfor syns jeg det er så vanskelig med navn. De fine er for mye brukt :p

Back
Topp