Begynt å spre nyheten..

Nala

Elsker forumet
Vi var på middag hos svigers igår, og bestemte oss for å fortelle dem om den lille spiren... Neste helg kommer vi ikke til å klare å forklare bort hvorfor jeg ikke drikker, så det begynte å bli på tide... [:)]

Ingen vet jo at vi har prøvd, så til å begynne med trodde de faktisk ikke på det! Men når det endelig gikk opp for dem (tror vi måtte si det 5-6 ganger...) begynte tårene å trille på begge to!! [:D] Det var kjempekoselig! De ble overrasket begge to og kjempeglade!

Nå gleder jeg meg til å fortelle det til min side av familien, men jeg er samtidig spent på reaksjonene...

Noen fler som har fått koselige reaksjoner?

Jeg fortalte det først til pappa, for jeg vet at han har venta så lenge på det. Var på hytta hos de i går, og samboer'n hans fortalte at han hele tiden gikk rundt og planla ting, som at han må kjøpe større bil etterhvert, at han insisterer på å kjøpe barnevogna til oss, han går og peker på steder og sier ting som "der kan man lage platting til en babystol" etc. Stolt som en hane [:)] Han gleda seg til han kunne fortelle det til venner og bekjente, jeg har nemlig lagt inn fortelleforbud frem til uke 12.
Snille pappa'n min [:)]

Hehehe... [:D] Ja er de ikke morsomme?

Det første svigermor spurte om da det første sjokket hadde lagt seg, var når hun kunne begynne å sy og strikke... [:D] Og svigerfar mente at han har masse planlegging framover, for han må jo passe på at småen har ski og støvler, og jammen var det bra de la varmekabler i hytta så småen kan krabbe rundt der... [:D] Sånn holdt de jo på, og vi måtte bare smile...

De har også fått munnkurv, for vi vil fortelle det selv til resten av familien (kommende onkler og tanter osv...). Tror vi må være raske med å fortelle det, for de klarer nok ikke å holde det for seg selv så lenge... [;)]

Vi har også fortalt det til foreldrene våre, og så har jeg fortalt det til sjefen min. Men ellers skal vi klare å vente til uke 12.

Her tror jeg de fleste vet det nå..klarte ikke holde oss mer. Og mamma maste og maste på når hun kunne fortelle det til sine kolleger vettu:) stolt mormor:)

Er 10 uker på vei da, skulle egentlig holde oss til uke 12, men den røyk gitt. Ja ja..hehe

Har så lyst til å kjøpe beibistæsj og sånn, men det må jeg nok vente med. Tenkte jeg skulle kjøpe min første ting etter at jeg har vært på UL 05.sept.

Jeg også prøver å drøye shoppingen til jeg har vært på ultralyd, men vi skal begynne såvidt å orientere oss i markedet... Det er jo så mye å velge mellom!

Vi har fortalt det til den nermeste familien våres og min sjef pga at jeg har vært dårlig om morran... Har bestem oss for å ikke si det til flere før etter uke 12 men det er ikke så lett, det begynner jo faktisk å syns også men det er vel bare at jeg er oppblåst, er det noen andre som syns de begynner å få en liten kul????

Noen dager synes jeg at jeg har en liten kul, mens andre dager viser ingenting... Så jeg er vel bare oppblåst.

Vi har også fortalt det til dei næraste! [:D] Dei forsto det egentli jonsokhelga når eg ikkje ville ha verken vin eller pils på fredagen/ lørdagen... Alle gler seg på våre vegne! Skal bli spennande med ei lita syster eller en bror til MH! [:)] 

Hehe,det er kjempemorsomt å fortelle sine nærmeste det...og se hva reaksjonen blir! Vi fortalte foreldrene våre det når jeg var bare 4-5 uker på vei(pga at vi skulle på ferie sammen m svigers). Og de ble kjempeglade![:D]mamma ble helt satt ut og ble rørt...ble nok litt mye for henne på en gang, for broren min skal ha tvillinger bare 1 mnd før meg så...[;)]Klarte ikke å holde på hemmeligheten til uke 12, for vi var så glade...og jeg trøster meg med at det som oftest går bra, og hvis ikke, så må man bare prøve til igjen!Det er litt morsomt å se hvordan alle rundt en plutselig passer på at man har det bra og komfortabelt!...[:)]litt koselig da!

Jeg har også fått en liten mistanke om at det begynner å synes så vidt....har gått inn i min 10.uke nå,og det er allerede 3 stk som har hintet litt om det. Det er vel sikkert bare fordi man blir mer oppblåst, men det er ikke lenge til at det er pga babyen vår at vi har en kul på magen. Det blir gøy- gleder meg[:D]

Back
Topp