Begynt å smøre?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Har dere begynt å smøre magene? Dere som skal det i hvert fall. ;)

Jeg tenkte å begynne snart for det er straks ikke mer hud å gå på fra første lenger. :P Men klør ikke noe ennå.

Jeg smører med babyolje i dusjen eller når jeg har dusja, og bruker fuktighetskrem. Kommer ikke til å gjøre noe mer enn det tror jeg;)

Jeg har smurt meg siden jeg ble gravid. Jeg bruker mama mio tummy rub olje og er veldig fornøyd med den

smører dere for å få mer elastisk hud? har lest så mye om at det ikke fungerer? :s
men om det klør skjønner jeg jo st man smører ;)

I utgangspunktet har det vel ikke så mye å si i forhold til strekkmerker:p man får vel strekkmerker hvis det er tenkt at man skal få det uansett;) Jeg smører fordi huden er tørr og tørr hud klør:D

Jeg smører med fuktighetskrem fordi det klør :-)

Hehe, jeg smører for begge deler det klør og så tenker jeg at det skader jo ikke i forhold til strekkmerker. Jeg har lest at det ikke er noe forskning som viser at smøring hjelper mot strekkmerker, men jeg prøver likevel

Smører her og, men mest for at det er digg og hjelper mot kløe. Så er det hyggelig å ta litt på den fine magen da, anbefales uansett;)

Jeg smører meg rett og slett fordi jeg flasser av på hele magen. Det er jo i underhuden strekkmerker kommer, så uansett hvor mye man smører så klarer man ikke å mykne underhuden :p

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Smurt helt fra begynnelsen :-)
Kanskje det ikke hjelper, men huden blir jo myk og fin.
Så kan ihvertfall huden vedsiden av strekkmerkene se helt smashing ut ;)
Yeah!

hehe, daså :) har heldigvis ikke fått det problemet med at det klør enda, men kjenner magen begynner å bli litt vel stram såå må vel starte snart her også ;)
vanlig fuktighetskrem gjør samme nytta som kjempedyre eller hva er erfaringen så langt? :)

Smører meg med The Body Shop sin Body Butter, men det gjorde jeg før jeg var gravid også :)

smører ikke med tanke på strekkmerker. Magen er full etter de 2 andre. Så tviler på d kommer noen flere ;) Men smører eg med vanlig lotion etter dusj.. men d gjør jeg utenom graviditet også ;)

Smører etter at jeg har dusjet med en krem, og noen ganger med en tykkere "butter" når jeg skal legge meg :)

Klør på magen innimellom, så jeg smører for å lindre det + tilføre fuktighet til huden som strekkes.

Smørte meg hver dag morgen og kveld med olje/krem fra 3 gravid mnd... Den siste mnd fikk jeg allikevel noen strekkmerker akkurat rundt navlen :( så tydeligvis så ligger det i min familie, selv om mamma ikke har! Så jeg skal være flink å smøre meg denne gangen og, kan jo hende at jeg unngikk de værste strekkmerker pga intensiv smøring!! :)

Strekkmerker er vel hormonelt, så smør i vei, det hjelper nok ikke på strekkmerkene uansett :-D
Men på kløing derimot så er det jo noe annet :-)

Back
Topp