Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har kjempe lyst å handle masse.siden det er våres første barn må vi kjøpe storsett alt av utstyr.skal bruke noe fra når jeg var lita.ellers så har jeg kjøpt ei sparkebukse (blå),og henta en gratis fotballbody på butikken..jobber ved siden av en barnekles butikk så æ e ofte innom å ser på klær.glede mæ t å kjøpe vogn,vippestol,indisk hengevugge..på denne siden er det mye fint!!skal bestille vogn herifra: www.babysamesbjerg.dk
Har ikke det, har så mye etter minstejenta som er 18 mnd..Har liksom ny vogn, nytt stellebord, ny seng mm. Kan jo bare håpe det blir gutt så jeg kan handle MEEEEEEER klær!!![:D][:D][:D] Handling blir det nok uansett etterhvert!!!!
Jeg har begynt så smått ja, klarer ikke å la være når jeg er i byen..bare litt av gangen, men det blir jo endel etterhvert!
har fått 5 par sokker av mamma, selv har jeg kjøpt:
1 pysj
1 sparkebukse
1 fleecedress
2 bodyer (den ene fikk sambo i gave, står "I love dad" på den[:)])
1 koseteppe
1 håndkle
2 luer
sett med hettejakke og bukse
3 smekker
1 kosedyr
Oi...det ble mye mer enn jeg trodde når jeg skrev det ned[&:]
men synes det er bedre å handle litt etter litt i stedet for alt på slutten...
synes bebis-shopping er gøy jeg[:D]
jeg har kjøpt en del nøytrale klær til den lille.
noen bodyer,dongery-overall,sokker og nattdress. fikk den skjønne nattdressen fra monacco. rød med racerbiler på.. [;)]
håper på å få vite om det er jente eller gutt,eller begge deler snart [:D]