Begynt å bli irritabel

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Merker jeg er begynt å irritere meg over små ting.!:/ Slik som at typen kom hjem sent i kveld, der han hadde vært på arbeid og så innom en kamerat. For så å komme hjem sitte å slappe av en halv time før han la seg.. Mens jeg føler jeg føler jeg må gjøre klart ting til mini kommer.. Alt står halvveis men han har aldri "energi" til å hjelpe når han kommer fra arbeid..!:/

Fortell han hva du føler, så forstår han deg kanskje også bedre? Kan godt hende han tenker at dere enda har god tid, for det føler Iallefall sambo her - og egentlig jeg også, selvom jeg har begynt å føle trangen til redebyggingen for fullt nå :P

Men sånn ellers... Så er jeg fryktelig irritabel for tida, jeg og! Vi så på "Side om side" i helgen (genial NRK serie forresten!!!), og der kom det en kommentar på at det måtte være en gutt når mammaen er irritabel :P Gubben holdt på å le seg i hjel (jeg venter gutt :P), og måtte faktisk bare le litt jeg også.. Han har fått gjennomgå... Typ: "Hva???! Har du spist opp gulosten???!"

Skjønner godt hva du mener, har en hjemme selv som til tider kan være veldig "tiltaksløs"....:dead:
jeg tror vi jenter er generelt mer opptatt av å ha alt på plass og kontroll over ting en gutta. Men ja irriterende!

Samboeren min har begynt å jobbe inn halve torsdagen og hele fredagen hver uke. Det blir sene ettermiddager resten av uka å jeg står alene med alt ift 4 åringen (heldigvis er hun kjempe snill å hjelpsom) jeg setter veldig pris på lange helger med samboeren å han hjelper til med alt når han først er hjemme, behandler meg som ei dronning. Men han vil unngå alt av innkjøp så der styrer jeg fullt(woho). Jeg har også dyttet han ut døra for å ta noen øl med kompiser hver fredag de siste 5 ukene nå, da får jeg lest å levert inn eksamensforberedende oppgaver uten at han sutrer over at jeg har nesa i bøkene :p jeg går fremdeles å venter på at humøret skal synke, formen er på topp å jeg kappløper opp trappene i bhg med 4 åringen hver morgen :p
Eneste jeg kan si nå er at energien dabber av, må ha en formiddagsblund på et par timer hver dag for å komme igjennom dagen. Hehe. Når nok en nok så får samboeren bli hjemme, det er han forberedt på!

Back
Topp