Begynt å blø

Ønsker nr 3 <3

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Hei alle sammen. Jeg er i uke 4+4 i dag. For 2 dager siden begynte jeg å blø. Det er friskt blod og ikke så mye. Har i alle fall roet seg litt i dag. Er høres dette ut som starten på en Sa? Har ikke hatt vondt :)
 
Hei. Jeg mistet i uke 12,(2 mnd siden) men hadde en Ma da. Startet med små blødninger- kanskje litt mere en spotting. Hadde heller ingen smerter. Du må bare følge med, og vurdere blodprøver hvis det ikke gir seg. Siden du er 4+4 er det litt tidlig for ultralyd. Kan det hende du har festeblødning? :)
 
Hei. Jeg mistet i uke 12,(2 mnd siden) men hadde en Ma da. Startet med små blødninger- kanskje litt mere en spotting. Hadde heller ingen smerter. Du må bare følge med, og vurdere blodprøver hvis det ikke gir seg. Siden du er 4+4 er det litt tidlig for ultralyd. Kan det hende du har festeblødning? :)
Takk for svar. Håper det går bra med deg etter Ma. Hadde Ma i uke 12 selv i sommer, ikke noe stas. Vet ikke når man har festeblødning, men trodde det var litt tidligere! Skal måle HCG, men syntes det er lenge til jeg får svar på mandag:wacky:
 
Nei, det var ikke noe stas. Går bra, men kjenner jeg stresser med å bli gravid igjen:nailbiting:
Huff, den ventetiden kan virke som et år. Typisk å må vente over ei helg og. Krysser alt for det vil gå rette veien for deg:angelic:
 
Back
Topp