Begynt å blø

Så utrolig trist å høre.... sender deg en stor klem og ønsker dere lykke til videre!

Blødning i de andre svangerskapet har bestandig vært negativt og betydd sa eller ma i mine tilfeller så da mister jeg motet. Ikke kan det være sprukket blodkar heller siden vi ikke har kosa på mange dager. Det er lysrødt/orange aktig og litt blanda med slim.ikke store mengdene men kommer litt på papiret når jeg tørker meg. Som starten på mensen. Tar seg nok opp i løpet av natta og morgentimene tenker jeg. Pluss småsmerter.er så typisk nå som jeg ikke var langt unna tolv uker og hadde begynt å glede meg og vennet meg til tanken på enda en til

så urettferdig.... Livet mitt er stoppet opp, føles det som... Prøver helt å holdent å ikke tenke at jeg var gravid, var på 11 ukerskontroll og da va mitt stoppet opp... En uke siden jeg fikk fjærnet det :(( ufattelig trist å se andre miste også... Trudde selv at denne gangen skulle det gå... Men NEIDA..... Masse lykke til deg <3

du skal vite at du ikke er alene <3 ;-( tørker en tåre '

Takk. Nå har kroppen starta opp opprydningsarbeid selv, fossblør og har skikkelige riesmerter. Og sterke smertestillende virker ikke. :( syns det er skikkelig dårlig gjort i grunn. Rart hvor fort man blir glad i den lille spira

Back
Topp