Begynt å blø

ubeleilig

Gift med forumet
Da var det nok over for min del, begynt å blø nå i kveld og har ikke trua. Vondt i korsryggen og vært uggen og rar i magen i hele dag.

Det kan ikke være lett for deg nå... Flere som har hatt blødninger her inne og hvor det har gått bra... Men forstår at det er lett å tenke det værste. Føler med deg

Ikke mist håpet enda! Er flere her inne som har blødd relativt store mengder og det har gått bra likevel :) Er det friskt blod bare, eller er det klumper også?

Blødning i de andre svangerskapet har bestandig vært negativt og betydd sa eller ma i mine tilfeller så da mister jeg motet. Ikke kan det være sprukket blodkar heller siden vi ikke har kosa på mange dager. Det er lysrødt/orange aktig og litt blanda med slim.ikke store mengdene men kommer litt på papiret når jeg tørker meg. Som starten på mensen. Tar seg nok opp i løpet av natta og morgentimene tenker jeg. Pluss småsmerter.er så typisk nå som jeg ikke var langt unna tolv uker og hadde begynt å glede meg og vennet meg til tanken på enda en til

Skjønner at du tenker det verste, spesielt når du har opplevd det sånn tidligere, jeg ville tatt kontakt med lege og fått en ul, da får du jo endelig svar den ene eller den andre veien.
Håper det er en uskyldig blødning som gir seg igjen snart, klem

jeg har hatt mange blødninger i starten som har kommet i sammenheng med anstrengelse å bl.a bare jeg gikk tur.. om jeg anstrengte meg mer så blødde jeg masse.. spiren min er frisk å rask :) Det skal også nevnes at jeg også fikk kramper i magen i sammenheng med blødningene men alt er fint med den lille.. Jeg tror ikke du skal svartmale det helt ennå selvom d er veldig enkelt å gjøre d :) Dette går nokk bra skal du se :) God klem :)

Håper det bare er en uskyldig blødning! Stor klem til deg! :)

Uff da:( håper det ikke er noe galt!:) hvordan gikk det i natt og dag ?:) *varmklem*

Jeg hadde masse blødninger i forrige svangerskap, men fikk god oppfølging av lege med totalt 4 UL før ordinær. Har ei velskapt lita jente nå, men det var veldig tøft å ikke vite om ville gå bra. Tror det skal være mulig å få målt hcg-nivået hos legen for å se om det synker eller stiger. Hør med fastlegen din om dette. Unner ingen det "stresset" jeg var igjennom.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Skal på sykehuset nå. Blør litt mer nå. Friskt lyst blod. :(

Masse lykke til på sykehuset!

Lykke til! Håper på det beste for deg :)

Masse masse lykke til på sykehuset!! Tenker på deg og håper inderlig alt er bra med spiren din....!

Lykke til på sykehuset, krysser fingre for dere.

Takk for støtte men må si takk for meg. De fant ett ikke levedyktig foster tilsvarende uke 9 og jeg vil få piller for å bli ferdig.

huff så utrolig trist, håper d går greit med deg :( Nå ble jeg lei meg.. Håper du blir raskt gravid igjen.. Stor god klem

Back
Topp