Begynner vi å bli klare damer?

Hehe, jeg blir småstresset av og lese hvor mye dere har kjøpt inn :P

Her har vi barnevogn og vippestol i hus, og det er det :) Men nå har jeg ferie fra torsdag av, så har jo hele sommeren på å skaffe resten. Kan ikke si jeg har helt oversikt over alt vi trenger heller egentlig, men men. Er vel ikke noe annet å gjøre, enn og ta det som det kommer :)

Godt å lese andre er som meg:)

Jeg troor jeg har det meste i hus nå. Kost meg masse med å kjøpe inn og arvet litt ting og klær her og der underveis. Manger babycall og brystpumpe. Ellers har jeg et par ting som står på: Kjøp ved behov ;)

Haha, andregangs her, og ikke gjort annet enn å bytte ut begge bilene så vi får plass til to bakovervendte bilstoler og ei vogn... Lite overskudd til å vaske opp klær og gjøre andre forberedelser nå...

Det er ikke mer enn et par uker siden at jeg hadde absolutt ingenting, men så kom engangsstønaden og handlinga kunne starte. :D
Mangler fremdeles litt, men føler jeg har kontroll nå - og dermed har handlestresset lagt seg :)

Jeg er førstegangs og ikke klar i det hele tatt enda :-) Er på bilferie i Europa (Como, Italia nå), men kjøpte vogn (babyjogger city elite), seng, bilstol og stokke bæresele før vi reiste. I tillegg har jeg litt klær jeg har sydd og skal sy mer (hobby :-D) og strikker babyteppe på turen nå. Fikk diger fantastisk bleiekake med bleier,noen gasbindkluter og babyolje på babyshower så bleier har jeg hvertfall en liten stund. Resten, dvs nesten alt, må kjøpes i juli og august siden termin er 2.sept. Og babyrommet må gjøres klart det og. Goshameg,blir bissy,men jeg gleder meg!!

Solhilsen fra Italia! :-)

Føler ikke at jeg har blitt klar enda.. Kjennner stresset med at jeg ikke har fått vært å kjøpt håndkler, gulpekluter, smekker og slike små ting "/
I tillegg flytter vi ikke inn i ny leilighet før 1 Aug. Så kjenner jeg stresser litt med sånne ting "/ Får liksom ikke gjort noe klart :P
Men har kjøpt seng, vogn og sete med base^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Vi skal på en Ullared-tur i juli, så da blir siste rest kjøpt inn :) Er jo så mye billigere der!

Vi har alt utenom leketeppe, har seff sett ut et unødvendig dyrt et hehe.. Skikkelig bæretøy, ekstra lammeskinn, VELDIG lyst på bedside crib.. Men sambo er ikke enig.. Cosifix ammepute vil jeg veldig gjerne ha!

Men egentlig er alt klart.. Sortere klær og sengetøy, ha ned vugga, sette opp lekegrind blir gjort siste sekund tenker jeg :) Åh jaa.. Lyst på city jogger! SUKK.

Back
Topp