Begynner på nytt.

Nå skal det gå, kakkadue! Det er vel fortjent om dere omsider kommer helt i mål. Krysser fingre og tær for at dette er gangen det virkelig går veien! :)

Det er absolutt dobbelt så godt! Heier på dere! :):)

Lykke til! Denne gangen er det deres tur :)

Ja, dette må bare bli dobbelt så godt! Lykke til :-)

Lykke lykke til! :) nå går det!!! :D

Lykke lykke til :)

Dette høres veldig bra ut! Ta godt vare på deg selv nå. Vi lyktes på det 8. ferskforsøket (er ikke i mål enda da..), men det er HÅP! Dette var det forsøket jeg tok det mest med ro, har ikke jobbet i det hele tatt fra før sprøytestart og helt ut rugeperioden - man vet jo ikke om det var utslagsgivende, men alt må jo prøves! Masse lykke til!

Så spennende Hermine, hvor langt er du kommet nå?

Ja kjenner at det er på tide å tenke litt på seg selv, og tanken på å få seg et slag eller spark med de medisinene ol frister ikke mye.
Det er jo alltid håp, men noen ganger føles håpet mer som et råttent halmstrå som man klamrer seg fast til alt man bare makter. Dagene nå er helt pyton, og jeg har ikke begynt med medisiner ennå. Kortidshukommelsen er et fjernt minne om noe jeg en gang hadde, for den funker ikke, men har noen veldig snille damer på jobb som trøster meg, og sier at hodet mitt er fullt av andre tanker, og at det jeg ikke husker er det ikke så farlig med, at jeg skal jobbe meg gjennom det hodet klabber med og at hvis det er noe de tror at jeg har glemt så skal de minne meg på det. Gode kollegaer er en fin ting, håper jeg kan støtte dem tilbake en dag.

Skal bli deilig med noen rolige dager nå, har tatt meg fri på torsdag så det blir en riktig lang helg, første frihelgen på mange uker.

Klemmer.

I dag er jeg 8+1:-)
Gode kollegaer er fantastisk, jeg har flere av dem selv. De har vært utrolig støttende under alle forsøkene, og nå heier de som bare det. Kommer løpende til for å assistere meg, og hjelpe meg på jobb:-)
Så lurt med fri på torsdag, deilig med langhelg! Kos deg i helgen:-)

Back
Topp