Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende Hermine, hvor langt er du kommet nå?
Ja kjenner at det er på tide å tenke litt på seg selv, og tanken på å få seg et slag eller spark med de medisinene ol frister ikke mye.
Det er jo alltid håp, men noen ganger føles håpet mer som et råttent halmstrå som man klamrer seg fast til alt man bare makter. Dagene nå er helt pyton, og jeg har ikke begynt med medisiner ennå. Kortidshukommelsen er et fjernt minne om noe jeg en gang hadde, for den funker ikke, men har noen veldig snille damer på jobb som trøster meg, og sier at hodet mitt er fullt av andre tanker, og at det jeg ikke husker er det ikke så farlig med, at jeg skal jobbe meg gjennom det hodet klabber med og at hvis det er noe de tror at jeg har glemt så skal de minne meg på det. Gode kollegaer er en fin ting, håper jeg kan støtte dem tilbake en dag.
Skal bli deilig med noen rolige dager nå, har tatt meg fri på torsdag så det blir en riktig lang helg, første frihelgen på mange uker.
Klemmer.