Begynner og tvile.

Litt anonym :)

Blir kjent med forumet
Jeg begynner og tro at min kropp virkelig ikke kan føde.

Var hos jordmor for 1,5 uke siden, ble da tøyd og fikk beskjed om 2-3 cm åpning og at jeg var ganske moden.
Fikk en haug av masserier/kynnere som var ganske regelmessige. Drev med det frem til lørdag, da dro vi på sykehuset for en liten sjekk. Fortsatt 2-3 cm.
Ble tøyd igjen 2 ganger søndag og 1 gang mandag. Fortsatt bare 2-3 cm. Har kynnere/masserier hele tiden, men de blir jo ikke vonde!

Prøvd sex og det meste av kjerringråd som er forsvarlig. Enda ingen unge her :( heldigvis skal vi på kontroll søndag, håper og bli satt i gang snart.

Noen som har noe tips og råd for og få dagene til og gå? :)

Hadde forresten termin søndag 11.

Kjedelig situasjon. Skulle ønske jeg kunne gi deg råd men sitter igrunn i samme situasjon. Har prøvd alt. Forsøker nå å sitte på gymball og spise chili snacks... Men har termin først idag da. Lykke til, håper det skjer noe snart :)

Uff da - ja, jeg har hørt om de som ikke får til å starte fødselen selv, og har måttet bli satt igang på alle fødslene sine :(
håper du slipper, men fortvil ikke- det går fint selv om man må bli satt i gang :)

Føler bare ingenting hjelper.
Har så sinnsykt nedpress og kjennes ut til at han sprenger alle nerver i underlivet innimellom, men til ingen nytte :(
Håper virkelig legen vil sette meg igang på søndag :)

Litt i samme situasjon som deg. Hadde termin mandag, ble tøyd i på torsdag, har 3 cm åpning og blødde mye når hun holdt på. Nå er det bare masse slimgørr som kommer og er konstant hard og nedpress i magen. Kontroll på mandag på sykehuset. Er virkelig en tålmodighetsprøve det her. Føler med deg :(

Trøster meg med det at blir satt igang seinest torsdag. Men kjenner jeg kommer til og ha lite energi til overs da. Har hatt 2-3 timer sammenhengende søvn de siste 2 ukene. Føler meg helt ferdig nå :(

Trøster meg med det at blir satt igang seinest torsdag. Men kjenner jeg kommer til og ha lite energi til overs da. Har hatt 2-3 timer sammenhengende søvn de siste 2 ukene. Føler meg helt ferdig nå :(

:HeartpinkTrøste klem:Heartblue
Håper det snart skjer noe for deg!!

Back
Topp