Begynner noen å kjenne liv?

17+2 og trooor jeg kjente bevegelse i går. Som å ha leamus i magen. Synes det er vanskelig å vite om det faktisk er baby.

17+2 og trooor jeg kjente bevegelse i går. Som å ha leamus i magen. Synes det er vanskelig å vite om det faktisk er baby.
Samme her! Kjent leamus i magen ved to anledninger. Er 16+6. Usikker på om det er baby. Skal høre med jordmor på OUL om en uke :)

Har morkaken foran også denne gangen :/ Første svangerskap tror jeg jeg bikket uke 20 før jeg kjente noe jeg klarte identifisere som bevegelser og ikke bare luft. Nå er jeg i uke 14, og ikke kjent noe ennå.

Hvordan kjennes det ut når dere kjenner liv første gang? 15+1 i dag, og kjenner til stadighet mye rart i magen, men er veldig usikker på hva det er...

Morkaka foran, og kjente liv tydelig for første gang 16+5 :) andregangs.

Hvordan kjennes det ut når dere kjenner liv første gang? 15+1 i dag, og kjenner til stadighet mye rart i magen, men er veldig usikker på hva det er...
(Sniker fra januargruppa) Er selv førstegangs og kjente første bevegelse i uke 15. Kjentes da som noen strøk lett med ei fjær på innsiden av magen. Neste gang jeg kjente noe var vel rundt uke 17/18. Etter det ble det mer og mer regemessig og var tydelig dult fra innsiden. Fra uke 22 har jeg kjent liv flere ganger for dagen. Er 24+2 i dag.

Har kjent litt bevegelser sidene uke 16 nå. Startet ikke med hver dag, men nå i uke 19+2, er det stort sett litt hver eneste dag. Spesielt når jeg legger meg på kvelden. Ikke så veldig kraftige bevegelser enda, men har kjent ett par utenpå magen :)

Kan legge til at jeg er tredjegangs og har morkaken på bakveggen på høyre side.

Jeg er også førstegangs, og var veldig usikker på hva som bare var luft og rumling i begynnelsen. Jeg noterte meg noen nye "bevegelser" i uke 17, men ble ikke helt sikker på hva det var jeg kjente før den lille jenta mi sparket så det viste på magen i uke 20. Nå er det ingen tvil lenger :Heartpink
Jeg har morkaken bak, og synes bevegelsene er som små, myke dytt. De kan nesten minne om leamus :knegg:

19+1 i dag.
Har vel så smått kjent liv i slutten av uke 17.
Men for to netter siden (midt på natten, så jeg ikke fikk sove) så hoppe og spratt den lille så mye at jeg kunne kjenne det på utsiden også :)

20+5, masse sprell i magen, og mannen kjenner det godt utenpå også:-) har kjent liv nå i fem uker. Kjenner det mange ganger gjennom hele dagen. I starten måtte jeg ligge å kjenne etter, mens de siste tre ukene kjenner jeg det når som helst. Nå er ungen så stor at den kan sparke fra på en side av magen og treffe motsatt side av magen på samme tid :-) så kan kjennes med en hånd på hver side av magen på samme tid

Sniker fra Mars! Her tror jeg det begynner å kjennes små dulter/romstering.. Er 2. Gangs gravid og har morkaken bak denne gangen;) er 17+0!

Jeg er 20+6, førstegangs og med morkaken foran. Har kjent bevegelser nå siste uken ♥️ Små dult på innsiden, noen ganger raske og hyppige. Spesielt om kvelden når jeg legger meg. Samboer kjenner etter hver kveld og vi gleder oss så mye til å kjenne det utenpå også. Har litt innpakning på magen, så han har litt å sparke gjennom før det kjennes utenpå :p

Førstegangs her og synes jeg har kjent små bevegelser siden uke 15-16, til og med kjent dem på utsiden av og til:Heartred
Nå 18+4 synes jeg at jeg kjenner mindre selv om det var helt tydelige bevegelser bare for noen dager siden. Er det normalt? Har morkaken på bakre vegg.

Sniker fra Mars. Kjente første gang 17 + 2! Lå bare å hvilte hånda på magen, og det var ikke tvil om at det var spark. Har kjent anelser fra uke 14, men ikke så tydelig som da. Nå kjenner jeg mer og mer liv hver dag, veldig gøy. Er førstegangs

Jeg er 20+6, førstegangs og med morkaken foran. Har kjent bevegelser nå siste uken ♥️ Små dult på innsiden, noen ganger raske og hyppige. Spesielt om kvelden når jeg legger meg. Samboer kjenner etter hver kveld og vi gleder oss så mye til å kjenne det utenpå også. Har litt innpakning på magen, så han har litt å sparke gjennom før det kjennes utenpå :p

Hvor langt på vei var du da du kjente? Er 19+3 selv, ikke kjent noe... På TUL morkake foran, men OUL fortsatt en uke unna.. :-)

Back
Topp