17+3 og fremdeles ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Kjent leamus i magen ved to anledninger. Er 16+6. Usikker på om det er baby. Skal høre med jordmor på OUL om en uke17+2 og trooor jeg kjente bevegelse i går. Som å ha leamus i magen. Synes det er vanskelig å vite om det faktisk er baby.
(Sniker fra januargruppa) Er selv førstegangs og kjente første bevegelse i uke 15. Kjentes da som noen strøk lett med ei fjær på innsiden av magen. Neste gang jeg kjente noe var vel rundt uke 17/18. Etter det ble det mer og mer regemessig og var tydelig dult fra innsiden. Fra uke 22 har jeg kjent liv flere ganger for dagen. Er 24+2 i dag.Hvordan kjennes det ut når dere kjenner liv første gang? 15+1 i dag, og kjenner til stadighet mye rart i magen, men er veldig usikker på hva det er...
Jeg er 20+6, førstegangs og med morkaken foran. Har kjent bevegelser nå siste ukenSmå dult på innsiden, noen ganger raske og hyppige. Spesielt om kvelden når jeg legger meg. Samboer kjenner etter hver kveld og vi gleder oss så mye til å kjenne det utenpå også. Har litt innpakning på magen, så han har litt å sparke gjennom før det kjennes utenpå
![]()