Begynner noen å kjenne liv?

NyLykke

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Begynner noen å kjenne liv? Dette er mitt 2. svangerskap, vet det er tidlig (14+5), men bruker 5minutter hver kveld på å ligge helt rolig å bare kjenne om det er noe sprell :smiley-angelic001 gleder meg veldig til jeg får kjenne liv :dance018

1.gangs, 16+4 kjenner ingenting enda! Kjenner etter hele tiden, uten hell!

Ja, jeg har begynt å kjenne liv. Begynte for en uke siden! Fra noe som føltes som leamus til litt mer dytt. Er 16+4 idag ❤️

15+0, kjenner ikke noe enda.
Med begge jentene jeg har har jeg kjent det i uke 13.

Jeg har kjent det hver dag siden 15+0, litt sporadisk før det. Er 16+5 idag.

Ja <3 kjent veldig tydelig de siste dagene. Kjente første gang for rundt ei uke siden. Er 16 uker i dag. Mitt tredje svangerskap. Kjente det i uke 15 med de to første også :-)

Kjente sporadisk før uke 13. Hver dag siden ca 13+0. Samboer kjente første gang 14+2. Jeg er andregangs.

Med første kjente jeg den første bevegelsen i uke 13, og samboer kjente i uke 17.

16+3 idag. Kjent det i litt over ei veke. Men ikkje så veldig tydeleg enda.

Jeg har foranliggende morkake nå som ved først svangerskap. Så rekner med det tar litt tid denne gangen før jeg kjenner noe. Har i tidligere svangerskap kjent i uke 18-15 og 13 :) venter spent

15+2, kjenner noen små dytt hver dag ja:Heartred
Dette er mitt andre barn:)

Jeg kjenner noen dytt innimellom, men ikke hver dag ❤️

Har kjent noe innimellom i ca en uke nå, men ikke hver dag. Andregangs, 15+1/15+6:Heartred

15+6, andregangs. Tror jeg har kjent litt innimellom, men er veldig dårlig til å ta meg tid til å kjenne etter..

15+4 andregangs. Tror jeg har kjent litt innimellom, men er ikke helt sikker. Kan jo bare være luftbobler eller noe jeg innbiller meg :woot:

16+2, tror jeg kjenner noe til tider men har morkaka foran som sist så tar vel tid før jeg kjenner noe ordentlig!

Ååå, ikveld kjente jeg lille såpass at jeg skvatt! Herlig!

:love7

Idag har jeg kjent mange tydlige bevegelser. For en deilig følelse:Heartred 16+5 idag andregangs.

Nei. 16+2 i dag, førstegangs.
Det gikk ikke mer enn én dag etter jeg skrev dette, så kjente jeg noen bittesmå dult :p De har blitt litt kraftigere for hver dag. Veldig koselig :shy: Og jeg er helt sikker på at det er det jeg kjenner, det er ikke som tarmbevegelser, luft etc. 17+1 i dag.

edit: kan legge til at jeg har morkaken bak.

Last edited:
Back
Topp