Begynner dere å bli lei???

*MIRIAM*

Elsker forumet
Jeg er så lei nå at jeg holde på å spy. Og allikavel så har jeg over 7 uker igjen. [:'(]
Ikke noe artig i det hele tatt.

Hvordan er formen deres ellers da?

er kjempe lei, jeg har bare 5 uker igjen. formen er ok. litt hovne ben og vondt i rygg og bekken. men det hører til

[:)]Formen er ganske dårlig ,magen i veien..... Men, jeg er ikke lei! Nyter å gå gravid. Dette er aller siste gang i mitt liv jeg skal gjøre dette. Dessuten er omgivelsene flinke til å skjemme meg bort-og det hjelper på! Har ikke tenkt på å bli lei før termin, de 7 ukene som er igjen er lange nok som de er....[:D]

Nei, ikkje lei enda! Lei av og ha vondt i rygg og bekken, og ribbein, og lei av å bli anpusten av ingenting, men sånn generelt: ikkje lei enda!!![:)]

er ganske lei jeg nå ja!!! har litt over 3 uker igjen, så er ikke så lenge til heldigvis[:D] bare jeg ikke går over tiden da.. håper ikke det!!
Har så lyst å hilse på gutten vår nå!!! [:)]

Jo jeg bebgynner å bli litt lei og utålmodig, og de siste ukene er vireklig tunge (er tilleg overvektig fra før og)jeg skal til sykehuset til tirsdagen 7. mars.. Og der skal det kanskje drøftes om gravididten skal settes igang om ikke så lenge, ellers har jeg termin 7.april (ul) og mens termin er 22mars...Så for se hva som skjer, egentlig har jeg veldig godt av de ukene som er igjen for jeg trenger å gjøre klart endel ting snart, klærne til bebisen skal vaskes og brettes og legges ned i skuffer..

JA er ganske så lei nå ja...!!
Er jo 7 uker igjen til terminen, men..... klar som et egg..EGENTLIG! HEHE!
Men stakkars tulla skal da få lov til å bli ferdig først...men skulle ønske det var nærmere terminen enn 7 uker...det er helt klart!
Tungt er det også.....sure oppstøt, bekkenløsning, sove dårlig, tisse..for å ta NOE liksom.... blæææ!!

Eg har grua meg til fødselen eg, så eg blei ikkje lei før denna veka her... den har vært så tung.Vondt i ryggen, halsbrann, svimmel og slapp. Har vært sjukemld siden november pga bekkenløsning, å kosa meg masse. men nå e det mange som alt har fått (før tia og alt) Har ikkje lyst til at "alle" skal få før meg heller da[;)]. Men så vil eg jo at den lille skal komme "klar" ut å..
Går nå plutselig å tenker på at det kan skje når som helst, blir så sliten av det. vil gjerne ha det overstått også..

ja er lei=) noen som har hørt om FØDEPIZZA?eller andre ting vi kan ihvertfall tro hjelper med å få i gang greiene litt tidligere=)

JEG ER SÅ LEI AT JEG SPYYYYR SNART!!!! Vil ha ut bebisen min å bli kjent med den NÅ!! Har jo ikke mange dagene igjen.. men herreguud da! Synes nå det virker som en evighet og litt til..

Back
Topp