• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Begynner dere å bli lei?

Fiffi-

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Kjenner dere på kroppen at det nærmer seg slutten og at det skal bli godt å bli ferdig?

Er selv i uke 35 og begynner å bli litt utålmodig, selvom jeg vet det er ALTFOR tidlig. Jeg kan jo gå gravid i sju uker til, noe som virker som en liten evighet. Det skal sies at det begynte for en ukes tid siden da jeg fikk regelmessige kynnere utover kvelden/natten, noe som jeg har hatt hver dag siden. Kan ikke huske jeg var fødeklar så tidlig sist, selvom jeg ikke håper på prematur baby bare så det er sagt ;)

Hade kunnat vara mina ord:-)
Är 36+3 då, så 4 dagar till så är vi inte premature längre...

Sent from my iPad using BV Forum

Ja jeg er lei hehe vil se henne :-) er begynt på uke 35 nå!! Har våre plaget med bekkene siden uke 20 så er lei av å ha det vondt!!! Men det er lov å være lei sa jordmor til meg det er bare ein ærlig sak hehe!!

Jeg er ikke direkte lei av å være gravid, men jeg begynner å bli lei av jobben. Det er vel fordi jeg vet at det går så fort mot slutten nå. Torsdag er siste arbeidsdag, og det skal bli så godt.

Så trenger jeg en uke på å gjøre klart litt i huset og vaske osv, og så skal jeg sette meg tilbake og være klar til å ta imot babyen:) Uten at jeg har verken mål eller forhåpninger om at den kommer så mye før, men rundt termin hadde vært fint.

Vil ikke si at jeg er lei, men jeg kjenner at det begynner å gå mot slutten av svangerskapet :)

Jeg har eksamener frem til dagen før termin, så for min del kan snuppa godt holde seg inne til termin ja! :) Men tenker som så at hun kommer når hun er klar, da skal jeg være klar også :)

Yep, drita lei, gleder meg SÅ til å ikke være gravid lenger... Er i uke 37 fom tirsdag, men er fint om han ikke kommer ut før etter jeg har kommet meg til Stavanger, kjekt å føde i rett by liksom :)

Jeg veit at jeg potensielt kan gå gravid i 5 uker til, men jeg håper og tror at han kommer til eller før termin: kjenner at ting endres down there, har en del mensenmurringer og nedpress. Satser på at dette er tegn på modning :) vil hilse på snart!

Sent from my iPhone using BV Forum

37+4 og ikke lei :). Nyter stillheten og mine to litt større barn (6 og 7) så lenge den varer....

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Godt å se at det er andre som er litt lei hehe :-) seff er det fint å gå gravid meeen med alt mulige plager så er det ikke så koseligt lengre da vil man få ut babyen å begynne det nye live å få kroppen tilbake :-) :-) heldig dere som synes det er sååå fint å gå gravid :-)

Jeg storkoser meg som gravid, men nå har jeg egentlig ingen spesielle plager, litt bekkenløsning og halsbrann bare. Men det skal bli godt å få han ut og kunne bruke kroppen min normalt igjen

Jeg stor koser meg med å være gravid :-) Formen er bedre nå en første halvdel, så jeg kan egentlig ikke klage. Men formen svinger veldig og det er slitsomt. Føler ikke jeg kan planlegge så mye for vet aldri hvordan dagen er eller blir. Jeg gleder meg til å treffe lille tulla vårs og bli kjent med henne <3 Jeg er såå spent på når hun kommer, hun er hjertelig velkommen når som helst nå :-)

Jeg er pent og pyntelig dritt lei!!!! 36+3 og hun får gjerne komme om en uke eller to altså.. Kjenner på vondt bekken og så lei av å sove dårlig og måtte tisse hele tiden. Ikke nok med å bøye seg er et ork for magen er i veien, ikke orke å trene.. Altså jeg gleder meg til å få barn, men selve graviditeten er egentlig ikke for meg altså! ;)

Jeg har hatt det veldig fint i svangerskapet - og har det egentlig enda. MEN jeg er lei av å ikke kunne være i vanlig aktivitet på grunn av bekkenløsning, føle meg som dritt når jeg ikke orker å fikse her hjemme, ikke kunne ha sex på vanlig måte lengre (en stilling over lengre tid er jaggu meg gørr kjedelig, i tillegg så er det mannen som gjør alt arbeidet og jeg føler at jeg ikke strekker til og er en god sexpartner), ikke kunne barbere legger uten at det er som å sette halen på grisen - kun flaks som har reddet meg fra store kuttskader, å ha halsbrann hver natt, svette som en gris, og å måtte planlegge aktiviteter over flere dager - siden bekkenet kapitulerer hvis det skjer for mye...

Men Joda, jeg er glad jeg er gravid og skal få verdens skjønneste baby. Det hadde bare vært så greit om kroppen var som før :p

Er veldig lei graviditeten nå ja, men det skyldes nok mye smerter, har liksom vært ett eller annet hele tiden i svangerskapet :( føler liksom at jeg ikke har fått nytet det noe særlig... Og med kraftig bekkenløsning de siste 2 mnd gjør ikke svangerskapet bedre.

I tillegg kom Min tredje blødning i svangerskapet i går :( i uke 35 +6 :( men heldigvis har babyen det toppers :) - må unnskylde meg for sutringa, men ja, er noe hele tiden. Og jeg gleder meg inderlig til å møte prinsessa mi :)

Jeg ER så lei!! Kynnere og nedpress ut av en annen verden. Bekkenet er kranglete. Nei, nå vil jeg se lillebror ♡ :) 36+3 i dag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er jeg møkk lei!! misforstå meg rett, men etter å ha hatt bekkenløsning fra uke 6 og ikke fått sove skikkelig på 2 mnd så har jeg vel litt lov til å være lei...:oops: Men har holdt ut på jobb hele svangerskapet og har igjen bare 2 hele arbeidsdager nå så blir det permisjon:D Det er jo nesten 4 uker til termin, men har jo et lite håp om at han vil ut litt tidligere:rolleyes:

Jeg er 38uker i dag og begynner og bli rimelig lei ja. Har så mye vann i kroppen og armer/hender som dovner og sover veeeldig dårlig for tiden. Pluss at jeg har vært inn og ut av sykehuset med høyt blodtrykk og litt proteiner i urinen, og maserier vonde som fy. Kjenner kroppen begynner og bli sliten. Men er ikke helt klart for at han skal komme enda, så håper på at han drøyer ei uke eller to allikevel ;)

Har vært kjempe heldig i hele svangerskapet. Var kvalm de første mnd og gikk ned endel i vekt, men etter dette har alt vært topp :) lagt på meg relativt lite i meg selv og fornøyd med dette da BMI var høy fra før.
Synes tiden har flydd da jeg har vært i jobb nesten helt til slutten :) Det som ikke er så kjekt er at hodet mitt ikke er helt innstilt på at det er snart tid for fødsel! Men det kommer seg vel det også. Kjenner et snev av skrekkblanda fryd ved tanken!

Nei ikke så lei av være gravid. Synes det er artig å se magen vokse å kjenne på livet i magen. Er mer lei av å jobbe så gleder meg til permisjon om 2 uker slik at jeg kan være litt gravid også.

Back
Topp