Begynner dere å bli klare?

Pakka bagen i går (38+1), men har fortsatt litt smått som gjenstår. Ligger lapp oppå med siste rest jeg må huske, sånn som sminkefjerner, helsekortet, birkenstocksandalene og mobillader. Disse er i daglig bruk og blir pakka ned før vi reiser. Bilstolen, basen og sekken til frøkna står klart i gangen. Siste snuforsøk på stabeisen vår i morra, og så blir det evt planlagt ks allerede neste uke!

Har ikke termin før i starten av august, men etter en tur på føden med premature rier så er fødebagen ganske klar :p Bor heldigvis 5 minutter fra sykehuset så er ikke krise hvis jeg glemmer noe!

Jeg har pakket noen energibarer i bagen. Var flere som anbefalte det under fødsel. Men har tenkt å ta med meg energidrikk og frukt i tillegg. Men det tar jeg bare med den dagen jeg skal føde. Jeg tar også med helsekortet hver gang jeg forlater huset nå [emoji1]
Ja, det er kiosk på sykehuset så kan ts det på vei til føden, eller sambo får tar det mens jeg vagger mot heisen[emoji23][emoji23] tenkte å pakke noen energibarer, og har en tom vannflaske som man kan fylle på sykehuset om det trengs[emoji23][emoji23]

38+1, og nå er alt klart :p

Men vil gjerne at hun ikke kommer før 2 juli, for eldste jenten er på ferie med faren, men etter det må hun bare komme :p

Back
Topp