Rugerpåape2
Elsker forumet
Har dere pakket fødebag klar?har den kanskje vært lenge klar? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det bedt å være forbredt[emoji6]Nå begynner den å bli klar her, etter en tur over fjorden å på føden i helga så var det kanskje greit å ha noe klart om det skulle gjenta seg [emoji14] uke 37 i morgen.
Oi, da kan det jo fort skje noe... Gøy å være så nære termin da[emoji16][emoji16] da er det non best å ha alt i bilen[emoji6] 22dager igjen til termin her[emoji27][emoji27]Bagen er klar og ligger i bilen. Har termin på søndag og har tegningsblødning. Spent på om det skjer noe snart. Grugleder meg [emoji55]
Vi har barnesete i bilen, trur sambo er redd for å glemme det [emoji23] bag står ved døra, men kjenner at jeg ønsker å putte den i bilen når vi passerer mnd skifte [emoji23][emoji33] kanskje litt rart men [emoji23][emoji23]Ehm... altså- alt er pakket... men har dere tingene i bilen? [emoji23]
Så Bra [emoji4]Alt er klart nå, har til og med vært så heldig å få vognen jeg ville ha i hus.
Vi har barnesete i bilen, trur sambo er redd for å glemme det [emoji23] bag står ved døra, men kjenner at jeg ønsker å putte den i bilen når vi passerer mnd skifte [emoji23][emoji33] kanskje litt rart men [emoji23][emoji23]
Jeg tenker å det hele tiden... Men sier da til meg selv at alt på listene er med i baggen da er den ferdig. [emoji23]Pakket den forrige uke (da jeg var i uke 37), men føler ikke st den er pakket ferdig
Joda, jeg har ikke pakket mat i baggen, det har jeg i veska som er med ut om jeg skal lengre enn butikken[emoji23][emoji23] mdd helsekort og sånn[emoji23][emoji6]Jeg har så mye mat i den baggen jeg, så i tilfelle bilen koker blir jo maten varm [emoji23] og putter jeg maten i kjøleskapet glemmer jeg den [emoji23]
Vi har ikke montert setet engang enda vi, men d fikser sikkert samboer dersom noe skjer [emoji23]
Vi er blitt mer opptatt av å kose oss sammen isteden for å fikse praktiske ting nå den siste tiden [emoji87] kino og middag osv er jo såååå hyggelig istede [emoji23]
Og.. Hvor mye mat har du tenkt at dere trenger? [emoji4]Jeg har så mye mat i den baggen jeg, så i tilfelle bilen koker blir jo maten varm [emoji23] og putter jeg maten i kjøleskapet glemmer jeg den [emoji23]
Vi har ikke montert setet engang enda vi, men d fikser sikkert samboer dersom noe skjer [emoji23]
Vi er blitt mer opptatt av å kose oss sammen isteden for å fikse praktiske ting nå den siste tiden [emoji87] kino og middag osv er jo såååå hyggelig istede [emoji23]
Jeg har faktisk ikke pakket ned alt, sånn som stellemappa med sjampo å div står på bade sånn at den kan pakkes ferdig før vi drarJeg tenker å det hele tiden... Men sier da til meg selv at alt på listene er med i baggen da er den ferdig. [emoji23]
Joda, jeg har ikke pakket mat i baggen, det har jeg i veska som er med ut om jeg skal lengre enn butikken[emoji23][emoji23] mdd helsekort og sånn[emoji23][emoji6]