Begynner dere å bli klare?

Nå begynner den å bli klar her, etter en tur over fjorden å på føden i helga så var det kanskje greit å ha noe klart om det skulle gjenta seg :p uke 37 i morgen.

Bagen er klar og ligger i bilen. Har termin på søndag og har tegningsblødning. Spent på om det skjer noe snart. Grugleder meg [emoji55]

Bagen er klar og ligger i bilen. Har termin på søndag og har tegningsblødning. Spent på om det skjer noe snart. Grugleder meg [emoji55]
Oi, da kan det jo fort skje noe... Gøy å være så nære termin da[emoji16][emoji16] da er det non best å ha alt i bilen[emoji6] 22dager igjen til termin her[emoji27][emoji27]

Her er å alt klart, baggen har ikke kommet seg i bilen ennå, men står i gangen, men mest fordi drt er 22dager igjen og føler det er lenge å fylle opp mye av bagasjerommet med bag og sete... Sete er i bilen allerede, mannen ordnet med det så da står det stroppa fast i bagasjerommet [emoji23][emoji23]. Tenker det ikke er noe krise med bag ennå, men blir nok når vi kommer over i juli, så neste uke kommer nok den å baki[emoji23][emoji23] selvom jeg stort sett ikke drar så langt hjemmefra er det godt å slippe å dra hjem å hente [emoji23] helsekortet mitt og det mest nødvendige (les:mobillader, powerbank, snacks, en truse og bukse, plastpose) er i veska mi som er med hver gang jeg skal noe annet enn på butikken [emoji6] har en bukse og truse fordi jeg har et mareritt om at vannet går når jeg ikke er hjemme, og masse sånn at alt blir gjennomvått[emoji54][emoji54][emoji54][emoji33][emoji33][emoji33][emoji15][emoji15][emoji23][emoji23]

Vi har barnesete i bilen, trur sambo er redd for å glemme det [emoji23] bag står ved døra, men kjenner at jeg ønsker å putte den i bilen når vi passerer mnd skifte [emoji23][emoji33] kanskje litt rart men [emoji23][emoji23]

Jeg har så mye mat i den baggen jeg, så i tilfelle bilen koker blir jo maten varm [emoji23] og putter jeg maten i kjøleskapet glemmer jeg den [emoji23]
Vi har ikke montert setet engang enda vi, men d fikser sikkert samboer dersom noe skjer [emoji23]
Vi er blitt mer opptatt av å kose oss sammen isteden for å fikse praktiske ting nå den siste tiden [emoji87] kino og middag osv er jo såååå hyggelig istede [emoji23]

Jeg har så mye mat i den baggen jeg, så i tilfelle bilen koker blir jo maten varm [emoji23] og putter jeg maten i kjøleskapet glemmer jeg den [emoji23]
Vi har ikke montert setet engang enda vi, men d fikser sikkert samboer dersom noe skjer [emoji23]
Vi er blitt mer opptatt av å kose oss sammen isteden for å fikse praktiske ting nå den siste tiden [emoji87] kino og middag osv er jo såååå hyggelig istede [emoji23]
Joda, jeg har ikke pakket mat i baggen, det har jeg i veska som er med ut om jeg skal lengre enn butikken[emoji23][emoji23] mdd helsekort og sånn[emoji23][emoji6]

Og.. Hvor mye mat har du tenkt at dere trenger? [emoji4]

Jeg tenker å det hele tiden... Men sier da til meg selv at alt på listene er med i baggen da er den ferdig. [emoji23]
Jeg har faktisk ikke pakket ned alt, sånn som stellemappa med sjampo å div står på bade sånn at den kan pakkes ferdig før vi drar:p
Å jeg må komme meg rundt til å kjøpe inn snacksen jeg vil ha:wacky:
Ellers så er den jo egentlig ferdig:)

Joda, jeg har ikke pakket mat i baggen, det har jeg i veska som er med ut om jeg skal lengre enn butikken[emoji23][emoji23] mdd helsekort og sånn[emoji23][emoji6]

Jeg har pakket noen energibarer i bagen. Var flere som anbefalte det under fødsel. Men har tenkt å ta med meg energidrikk og frukt i tillegg. Men det tar jeg bare med den dagen jeg skal føde. Jeg tar også med helsekortet hver gang jeg forlater huset nå [emoji1]

Baggen er nesten klar, mangler strømpebukse til baby som min mor skal vaske :)

Ellers holder vi på med siste innspurt nå, skrur sammen møbler og pakket ut bilstol og gjort klar vogn nå i dag.

Nå er det å få orden i hele huset, vasket og fylt opp med litt mat, toalettpapir og slike ting som er greit å ha i hus, så vi slipper ut av huset første tiden:)

Pakket den for ca en uke siden. Er 35 uker i dag.

Ellers, litt ting som mangler.. Altså. Har alt, bare ikke satt på plass.

Back
Topp