Begynner dere å bli ferdige?

Jeg er ikke ferdig overhodet! :woot:
Jeg har hentet babytøyet, men ikke begynt å vaske. Jeg har ikke noe ledig kommode til å legge det i enda så da vil jeg ikke vaske for å legge tilbake i esker :)

Seng og vogn er på loftet til foreldrene mine. Jeg må kjøpe tutter til flaskene og bilsete. Resten tror jeg er i boks. Må bare få ordnet barnerommet med stellebord og klesoppbevaring :)

Jeg kjenner jeg begynner å stresse allerede med alt som ikke er i orden! He he
 
Jeg er ikke ferdig overhodet! :woot:
Jeg har hentet babytøyet, men ikke begynt å vaske. Jeg har ikke noe ledig kommode til å legge det i enda så da vil jeg ikke vaske for å legge tilbake i esker :)

Seng og vogn er på loftet til foreldrene mine. Jeg må kjøpe tutter til flaskene og bilsete. Resten tror jeg er i boks. Må bare få ordnet barnerommet med stellebord og klesoppbevaring :)

Jeg kjenner jeg begynner å stresse allerede med alt som ikke er i orden! He he
Jeg har vel strengt tatt stresset i noen månder alt. Men føler aldri jeg blir ferdig.
 
Jeg har vel strengt tatt stresset i noen månder alt. Men føler aldri jeg blir ferdig.
Jeg har tatt det relativt rolig, men jeg kjenner kroppen begynner å merke svangerskapet. Så da kommer stresset fordi jeg er redd for å ikke bli ferdig. I tilfelle prematur fødsel og sånn.
 
Jeg har vel strengt tatt stresset i noen månder alt. Men føler aldri jeg blir ferdig.
Eg trur ikkje eg føle meg ferdig før ting er på plass og lille er kommet :p
 
- hente ting som folk har lovd å låne bort
- hente gratispakker
- pusse opp sprinkelseng og gjøre den klar
- nedvask til jul
- hente vognen (på fredag)
- kjøpe madrass, ammeinnlegg ull, lammeskinn, ullvask, sengetøy og laken, div stell (bleier, salver ol), myggnett, regntrekk
- strikke ferdig vognteppe

Enig at en aldri kjenner seg ferdig med å gjør alt klart..
 
Har såvidt begynt. Hehehe
 
Alt det viktige bortsett fra bleier er i hus. Skal begynne å vaske denne uken. Kom plutselig på at hun kan komme om 7 uker liksom. Sengene/vogna rer jeg opp i november en gang, selv om det kribler i fingrene. Må kjøpe tripp trapp stol, men venter på tilbud. :)
 
Har fått alt i hus bortsett fra babycall. Usikker på hvilken type enda...
 
Vi er ferdig med det meste av utstyr til babyen hvertfall, mangler litt stelleprodukter, har handlet en del etterhvert som det har kommet på tilbud. Rommet er malt, men må fikse noe småtteri og sy opp gardiner og innrede skikkelig. Monterte sengen nå i helgen, og startet akkurat å vaske dyner, overmadrass og madrasstrekk.

Har mye som skulle vært gjort i huset da, må rydde i klesskap og kjøkkenskap, og flytte litt ting ut fra barnerommet, ta en storrengjøring, ommøblere vårt soverom så det blir plass til sprinkelseng, og male ei vugge til stua. Og så må jeg pakke fødebagen da, men synes det er litt for tidlig enda :)
 
Vi er ferdig med de store tingene, skal bare hente vogn, stellebord og bilsetet i begynnelsen av november. Det er bestilt og betalt.
Så er det en del småplukk som mangler, men vil avvente med å handle så mye før babyshoweren, for har ønsket meg en hel del der. Dumt å kjøpe dobbelt opp.
 
Bytte av vogn og juleantrekk er ikke i boks enda. Siden vi ikke vet kjønn vet vi vel egentlig ikke om det trengs tilførsel av klær heller ;)
 
Babyrommet skal gjøres ferdig i løpet av neste helg. Da kan jeg få opp seng, skap og kommode. Blir lettere å få kontroll når ikke alt står i esker/poser.

Er litt forskjellig igjen vi skal kjøpe (kommode,stellematte,vippestol etc), men vi begynner å ha klar lista på nøyaktig hva vi skal ha. Så det hjelper! Brukt mye tid på research de siste dagene.

Jeg er mer stressa nå i forhold til julegaver og julevask enn for om alt er klart til babyen kommer :p
 
Har et notat på mobilen med ting jeg mangler. Har det meste heldigvis, men litt smått igjen:

Lammeskinn
Håndklær
Pyjamas
2 * ullbody

Diverse fra apoteket:
Babyolje
Ammeinnlegg
Ullinnlegg
Negleklipper
Smokk
Kladd
Brystvortekrem
 
  • Liker
Reactions: SMD
Back
Topp