Begynner dere å bli ferdige?

kristin_2016

Elsker forumet
Her gjenstår kun å kjøpe tripptrapp + newbornset, samt rydde babyrommet og legge på sengetøy ol småting.

Venter også på en seng som vi skal ha i stua til dagsoving om vi ikke er ute etc.

Sikkert litt smått til, men stort sett det meste er kjøpt inn klart :)
 
Mange tusen igjen før vi er i mål. Så resten får vente til neste lønning :) Men senger og vogn er på plass, så det begynner å nærme seg.
 
Må sette opp badekar og stativet :) koble til sånn at jeg kan få vann fra vasken på badet og oppi karet. :) Så må jeg få hjem babytøyet etter storebror, å gå gjennom hva som kan brukes til lillesøster. :) Mamma skal lage bedside crib, så den må jeg jo få i hus. :)
Må finne frem babynest og ammepute. :)
Finne frem bryst pumpe å få kokt dem. :)
Hente alle gratis pakkene :)
Pakke fødebagen :)
Få hjem den retro barnevogna så lillesøster kan bruke den når storebror skal trille i den andre vognen :)
Vaske mer tøy å legge i kommoden :)

Så tror jeg vi er i boks :p
 
Må sette opp badekar og stativet :) koble til sånn at jeg kan få vann fra vasken på badet og oppi karet. :) Så må jeg få hjem babytøyet etter storebror, å gå gjennom hva som kan brukes til lillesøster. :) Mamma skal lage bedside crib, så den må jeg jo få i hus. :)
Må finne frem babynest og ammepute. :)
Finne frem bryst pumpe å få kokt dem. :)
Hente alle gratis pakkene :)
Pakke fødebagen :)
Få hjem den retro barnevogna så lillesøster kan bruke den når storebror skal trille i den andre vognen :)
Vaske mer tøy å legge i kommoden :)

Så tror jeg vi er i boks :p

Jeg ser nå at jeg ikke er så ferdig som jeg trudde! :p
 
Jeg har fortsatt 1000 ting å gjøre. Men har på ennmåte lyst til å ta julevasken før jeg begynner å ta for meg resten. Og siden jeg har terminen min 31.des så føler jwg at jeg kan det.
 
Jeg har fortsatt 1000 ting å gjøre. Men har på ennmåte lyst til å ta julevasken før jeg begynner å ta for meg resten. Og siden jeg har terminen min 31.des så føler jwg at jeg kan det.

Her skal julevasken startes tidlig asså :p husker sist ( desember baby ) så var jeg nesten ikke mobil de siste 4 ukene. Veldig glad jeg var ferdig i goood tid :p
 
Trenger egentlig ikke så mye i starten erfarte jeg med nr 1, så jeg tar ting med knusende ro denne gangen. Skal kjøpe en bilstol og pakke fødebagen eneste :) Så lenge puppene får ut melk og vi har litt klær og bleier så er vi "good to go" :D
 
Her er jeg i gang med og vaske babyklær/tepper ol

Ellers mangler vi noen flasker og nan (flaskemamma her)
Og en dress til å ha på når vi skal trille tur/kjøre bil :p

Utenom det så er jeg ferdig, tror jeg :D
 
Her står alt i poser og esker :p alt kommer på plass i november :) da blir ting vi har bestilt hentet og ting vi mangler kjøpt inn. Så føler meg ikke stressa :)
 
Begynner å ha kontroll.. skal bare montere opp sengen og stellebordet, hente bilstolen, kjøpe et lammeskinn og pakke fødebagen.. regner med at alt dette blir gjort i løpet av oktober..
 
Her er vi begynt å komme på stell med babyutstyr :) må hente babyboksene og slikt, men ellers stressa eg mest med julegaver for tida :-D
 
Langt i fra ferdig! Har begynt å handle inn en del ting denne uka, så er i alle fall i gang:happy:
Har mye etter storesøster som bare trenger klargjøring, så skal nok klare oss om babyen plutselig kommer tidligere enn forventet.
 
Her gjenstår kun å kjøpe tripptrapp + newbornset, samt rydde babyrommet og legge på sengetøy ol småting.

Venter også på en seng som vi skal ha i stua til dagsoving om vi ikke er ute etc.

Sikkert litt smått til, men stort sett det meste er kjøpt inn klart :)
Uff nei... Vi har ikke rom enda. Men lille sover på vårt rom de 3 første mnd.
Så får vi se om vi bygger nytt rom legger 2 barn på et rom eller overtar gården.
Vogn, bedsidecrib, bilsete, babynest, vognpose osv er OK :)
 
Har egentlig ikke kjøpt så veldig mye denne gangen, siden jeg har mye igjen fra sist :)
Men det som mangler er: ny bilstol, tilbehør til trip-trap, vognpose, og en del små ting. Vurderer sterkt en ny kommode til barnerommet, men det er ingen hast :)
 
Hahahahaha :p
Mye igjen enda... men er godt i gang å vaske klær, sengetøy osv :D
 
Det minner meg på at jeg må på stoffbutikk å kjøpe stoff til sengeklær (svigermor ville heller lage sengetøy) tror hu er gal..
Jaja, da har hun noe å gjøre den stunda ;)
Her har det vært som å åpne en tidskapsel :eek: enkelte ting har vi ikke sett på 10 år :p men veldig glad for at jeg/vi har tatt vare på det meste :) spesielt når vi bare har 1 inntekt å leve på :/
 
Jaja, da har hun noe å gjøre den stunda ;)
Her har det vært som å åpne en tidskapsel :eek: enkelte ting har vi ikke sett på 10 år :p men veldig glad for at jeg/vi har tatt vare på det meste :) spesielt når vi bare har 1 inntekt å leve på :/
Absolutt kjekt å se ting igjen ja. Og jeg stusser felt over de som kjøper alt nytt hver gang
 
Back
Topp