Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, tiden kommer nok til å fly fremover![]()
Eg blir nok en av de siste i desember som føder, siden eg har termin helt i begynnelsen av januarJa plutselig er det november å ting skjer på forumet vårt og vips er desember her også![]()
Eg blir nok en av de siste i desember som føder, siden eg har termin helt i begynnelsen av januar![]()
Oh no! Jeg har termin 28.12... Håper jeg klarer meg over til januar men de andre har kommet på termindagenHehe da håper jeg for din del babyen kommer i januar, eller kanskje jeg håper det for babyen sin del
Emil er født 28desember, utrolig kjedelig tid hehe. (Hadde termin 16 jan)
Håper min kommer i slutten av novemberhadde passet meg fint haha
Oh no! Jeg har termin 28.12... Håper jeg klarer meg over til januar men de andre har kommet på termindagen![]()
Eg tenker litt sånn at er det jente er det ikke så nøye om det blir desember, da de er mer moden enn gutter, men blir det gutt håper eg på januarHehe da håper jeg for din del babyen kommer i januar, eller kanskje jeg håper det for babyen sin del
Emil er født 28desember, utrolig kjedelig tid hehe. (Hadde termin 16 jan)
Håper min kommer i slutten av novemberhadde passet meg fint haha
Håper vi slipper at mange føder før i slutten av november og desember da
Jeg ble flytta til 31.12, så den kan du muligens få kamp om..Eg blir nok en av de siste i desember som føder, siden eg har termin helt i begynnelsen av januar![]()
Eg ble flytta til 7 januar, men før den tid kommer hunJeg ble flytta til 31.12, så den kan du muligens få kamp om..