Begynner allerede å føde på September forumet

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Og dere ver hva det betyr?
At om få måneder vil de første desemberbabyene våre hilse på verden :D
Tiden frem over kommer til å gå så fort

Eg blir nok en av de siste i desember som føder, siden eg har termin helt i begynnelsen av januar :)

Hehe da håper jeg for din del babyen kommer i januar, eller kanskje jeg håper det for babyen sin del :p

Emil er født 28desember, utrolig kjedelig tid hehe. (Hadde termin 16 jan)

Håper min kommer i slutten av november :p hadde passet meg fint haha

Jeg føler det går veldig fort fremover nå, og plutselig er det vår tur :D

Hehe da håper jeg for din del babyen kommer i januar, eller kanskje jeg håper det for babyen sin del :p

Oh no! Jeg har termin 28.12... Håper jeg klarer meg over til januar men de andre har kommet på termindagen:)

Oh no! Jeg har termin 28.12... Håper jeg klarer meg over til januar men de andre har kommet på termindagen:)

Hehe. 28 desember er liksom rett etter julaften så jeg aner aldri hva han skal ønske seg/trenger!
Vi er også slik at når det er bursdag er det gaver så jeg kan ikke bare gi penger :p (besteforeldre ol kan det) nå er han i tillegg så stor at han ser frem til sin bursdag :p

Så er nettopp 2 juledag å alle familieselskap slutt og du kan tilvanlig slappe av, men neida da er det selskap tid!

Å rett etterpå er det nyttår med ny god mat :p

Barneselskap har jeg pleid å ha eter nyttår men det er det slutt på da alle tror han er et år yngre enn det han er (de tror han fyller i jan) og han blir invitert i dobbelt så mange selskap i bhg :p hahah både 2011 å 2012 kullet.

Stress, jeg skulle ønske han holdt seg inne til 01.01 heller :p

Eg tenker litt sånn at er det jente er det ikke så nøye om det blir desember, da de er mer moden enn gutter, men blir det gutt håper eg på januar :) Fødte litt før sist, så blir spennende å se. Mest spent på om det blir år etter år :D

Yikes! Tiden flyr denne gangen ja!

Bare jeg som synes tiden går saaaakte og at det føles som en evighet til desember haha?:p

Håper vi slipper at mange føder før i slutten av november og desember da

Håper vi slipper at mange føder før i slutten av november og desember da

Eg melder meg frivillig til å føde i slutten av november :p

Melder meg gjerne inn i november barselgruppen :-P

Vi er jo i august nå, så det er bare en måned til september.

Jeg klarer nok ikke å knipe til over nyttår med termin 13. Men jeg håper han ikke kommer julaften eller veldig tett oppi julaften. Jeg har tippet at han kommer 22.desember og tror ikke han kommer før termin i alle fall.

Med datteren min hadde jeg termin 12. Men hun kom 21. i måneden før da. De to andre har kommet nærmere termin (både før og etter).

Last edited:
Back
Topp